Voit Voit
885
BLOG

40 centymetrów od śmierci - zdjęcia

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Obiecałam wczoraj, zę wlepię zdjęcia. Pan, który mi udowadniał konfabulację wprawdzie na moim blogu już komentować nie może, ale za to okazał sie znawca Mazur. Zdjęcia są z dzisiaj -  mnie więcej na wysokości tego słupka zobaczyłam TIR-y.

 

 

I zbliżenie:

 

 

Wątpliwości rozwiane?

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości