Voit Voit
405
BLOG

Cezaremu Krysztopie w podziękowaniu

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 22

 

Czarek Krysztopa wieki temu udostępnił mi Polskę z płotkiem. Tę na prawej szpalcie. Polska stała się moim znakiem rozpoznawczym - mam ją na FB jako zdjęcie profilowe, mam ją nawet w grach, jako awatara.  Żeby było śmieszniej - mam ją nawet nad moim biurkiem, w ramkach.

Pewnego dnia Polska mi zniknęła z Salonu - tragedia. Nie mam pojęcia, co się stało, podejrzewałam, że Czarek się obraził i zabrał sobie moją Polskę pod pachę i poszedł. A ta Polska z grabiami i garnkiem jakoś wyjątkowo do mnie pasuje. Minęło sporo czasu i sporo wylanych żali, i wreszcie jest! Wróciła! Czarek osobiście ją wsadził na mój profil na S24.

Czarek - dzięki serdeczne. Teraz tylko potrzebuję odręcznego autografu pod moją Polską nad biurkiem. Da się to jakoś załatwić?

Anka    

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości