Voit Voit
710
BLOG

Polityczna nuta

Voit Voit Polityka Obserwuj notkę 27

 

 

Czego to człowiek się nie dowie, jak gazety poczyta – dowiedziałam się na przykład, ze Lech Kaczyński był wojownikiem. Wprawdzie tę wieść jego brat zasłyszał był od niewymienionego z nazwiska polityka jakiegoś ościennego mocarstwa, ale zasłyszał, a razem z nim i ja. Jestem pod wrażeniem. Lew Gruzji.

Poza tym Kutz zamknął biuro w Katowicach. Nie mam pojęcia, kto chciałby polować na Kutza. Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to widzowie jego filmów. Tu zemście specjalnie bym się nie dziwiła.  Kolejnemu panu posłowi ktoś dziabnął oponę - straszna sprawa. Ja też kilka dni temu kichę złapałam, ale do gazet z tym nie poleciałam. Fakt - nie jestem posłem. Jakbym była, to pewnie parę wywiadów by trzasnęło.

Komorowski zaprosił liderów partii na rozmowę w sprawie strzelaniny w Łodzi. Po co, pojęcia nie mam. Z tego może być jedna korzyść -  ze strachu pozamykają biura poselskie i trochę kasy się na tym oszczędzi. Nie wiem, po co posłom te biura - i tak tam nie siedzą. Złapanie posła w biurze graniczy z cudem. Kiedyś z jednym rozmawiałam zupełnie zawodowo - miał biura w okolicach Białegostoku i za Chiny nie mógł sobie przypomnieć, gdzie te biura właściwie są. A jedno było w szkole, której dyrektorką była zona owego posła. O tym tez nie pamiętał, ale biuro dwa dni po rozmowie zwinął. Chyba chłopak gazet nie lubił, a szkoda, bo biuro śliczne było. I paprotka, i zdjęcia. Cud miód. Kawą mnie poczęstowali nawet. A na ten przykład w biurze posła Konopki w Piszu to się nawet herbaty doprosić nie mogę, chociaż biuro zaprzyjaźnione jest. No i paprotki nie mają.

Poza tym Rosjanka wygrała Konkurs Chopinowski. Konkurs schodzi niestety na polityczne psy, bo dziewczyna na laur nie zasługiwała. Szkoda, że polityka sięga nawet nut. Pakowanie Chopina do polityki to gruba przesada. Zrobiło mi się wstrętnie. Mam tylko nadzieję, że Wunder mimo niezasłużonej porażki zrobi karierę. To nie byłby pierwszy niedoceniony, który zabłyśnie na międzynarodowych scenach, Podejrzewam, że nazwisko Rosjanki szybko zapomnimy. A właściwie, to jak ona się nazywała?...   

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka