iustus iustus
1625
BLOG

Nie płaczę po Szymborskiej

iustus iustus Kultura Obserwuj notkę 14

Nie płaczę po Szymborskiej, jak kiedys ona po Stalinie...

Miałem, mam  i mam zamiar nadal mieć zupełnie inne wartości i autorytety.

Obecnie Nagroda Nobla już dawno jest jedynie uznaniem za polityczną poprawność, przyznawaną kompletnie arbitralnie przez kilka zupelnie niereprezentatywnych osób, inaczej dostalby ją Jan Paweł II, lub raczej Herbert czy Lem.

Niech spoczywa spokojnie na krakowskim cmentarzu.

A wy jak chcecie, to płaczcie beze mnie.

iustus
O mnie iustus

Sprawiedliwość jest jednakowo krytycznym spojrzeniem zarówno na przyjaciół, jak na wrogów, chociaż z góry wiadomo, że pierwsi będą niewdzięczni, a drudzy wściekli. Informuję, że komentarze chamskie i ataki "ad personam" będą usuwane, a ich autorzy banowani bez ostrzezenia!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura