Walpurg Walpurg
50
BLOG

Platforma, czyli zło dobrem zwyciężaj

Walpurg Walpurg Polityka Obserwuj notkę 11

Nie głosowałem na Platformę. Ale podoba mi się jej styl. Być może po stylu PiS-u każdy inny by mi się podobał, ale póki co cieszę się z tego, co widziałem.

 

Cieszę się więc, że PO nie zaczęła tańczyć do tego, jak grał dzisiaj PiS. Niech sobie prezydent snuje intrygi, niech premier psuje powietrze puszczając bąki insynuacji, niech szeregowi pisowscy żołnierze szukają czarnych plam w życiorysie Komorowskiego.

 

Platforma na to wszystko nie dała się złapać. Olała ujadanie kundelków i z podniesioną głową szła do przodu. Aż do kulminacji, którą było podziękowanie Komorowskiego skierowane do marszałka-seniora Religi. Komorowski zrobił to w taki sposób, że cały PiS, łącznie z Kaczyńskim, musiał dołączyć się do owacji i klaskać.

 

Brawo! To jest właśnie ta różnica w stylu, której pragnęli Polacy.

 

I oby Platforma w tym wytrwała! Nie ma co ulegać intrygom małych i zakompleksionych ludzików. Politycy są przecież po to, by dbać o przyszłość Polski. I mają szukać porozumienia w załatwianiu spraw ważnych dla kraju a nie szukać podziałów.     

 

PiS rządził poprzez wywoływanie kryzysów i destabilizację. Platforma wybrała inną zasadę: zło dobrem zwyciężaj. Oby tak dalej!

 

Proszę państwa, Sejm i Senat odzyskane! Stanowiska Marszałków też!

Wszystko jest na dobrej drodze.

Walpurg
O mnie Walpurg

www.walpurg.pl Jestem patriotą i nie pozwolę, by słowo to zawłaszczyli konserwatyści. Polak to nie tylko "biały, katolik, hetero"... Polska należy do nas wszystkich! Na Salonie piszę sporadycznie. Mój blog jest pod adresem: www.walpurg.pl. Mam też bloga poświęconego transportowi i szkoleniu kierowców: www.walpdrive.pl I prowadzę specjalistyczne serwisy dla kierowców pracujacych w transporcie drogowym: www.kwalifikacja-wstepna.pl www.szkolenia-okresowe.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka