adam socha adam socha
113
BLOG

Gierek patriota

adam socha adam socha Polityka Obserwuj notkę 1

Powyborczy poniedziałek. Zaczepia mnie pani sprzątajaca klatkę schodową. Musi dorabiać do skromnej emerytury, ma chorą córkę. "Wie pan, miałam głosować na Kaczyńskiego, ale jak powiedział, że Gierek był patriotą, to aż mnie szarpnęło. Ja jestem stara kobieta i dobrze pamiętam lata 70, ścieżki zdrowia, studenta Pyjasa. Jak można mówić, że Gierek to był patriota?!"

adam socha
O mnie adam socha

Prowadzę społecznie dziennikarskie śledztwa na łamach niszowego miesięcznika regionalnego "Debata", rozdawanego bezpłatnie poprzez olsztyńskie księgarnie oraz na portalu www.debata.olsztyn.pl Ostatnio wygrałem proces wytoczony z powództwa cywilnego przez właściciela sieci hoteli na Warmii i Mazurach za tekst "Barbarzyńcy w ogrodzie".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka