sztachx8 sztachx8
258
BLOG

Z pustego...Zielona Wyspa???

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 0

TVP INFO - Nie ma Lepszego... od Janka Ordyńskiego!

Adrian Klarenbach komentarzem po wydarzeniach w Łodzi i pytaniem

- "dlaczego nikt nie reagował kiedy napastnik strzelał?"

- cytat z Adriana- próbował mu dorównać,

jednak dzisiejszym wywiadem z Grabarczvkiem - Ordyński... po prostu rozłożył mnie na łopatki.

To była taka miła pogawędka z Grabarczykiem - grabarzem polskich dróg.

Zeros problemos z drogos expressos - Superos Ministros Grabarczykos!

Ordyński jest redaktorem idealnym, bo...bezrefleksyjnym :)

Red.Paweł Wroński dzisiaj zorientował się, że z budżetem jest źle i trzeba ciąć inwestycje najbardziej efektywne czyli drogi-gdzie był przez ostatnie 3 lata? - tylko TUSK mógł coś takiego wykombinować! To jest liberał? Gdzie ten liberalizm w podnoszeniu podatków i otrzymywaniu za nie coraz mniej opieki?

PRZECIEŻ PODATKI PŁACIMY PONOĆ PO TO ABY COŚ ZA NIE OTRZYMAĆ.

"COŚ" - JEST OSTATNIO CORAZ BARDZIEJ NIEOKREŚLONE, PRAWDA PANOWIE TUSK I BONI???

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka