sztachx8 sztachx8
278
BLOG

Nie jest aż tak źle!

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 2

Jak oceniasz rządy Platformy Obywatelskiej

Twój głos został zapisany.

Bardzo dobrze
 4% 
Dobrze
 5% 
źle
 10% 
bardzo złe
 81% 
nie mam zdania
 0% 

Łączna ilość oddanych głosów: 1412

Sondaż z PiSma

Polacy się bogacą, zdaliśmy ponoć egzamin, mamy przed sobą świetlaną przyszłość - prezydencję UE i doskonałe relacje ze wszystkimi sąsiadami, szczególnie najbliższymi - dzięki światłemu przywództwu Donalda T. i Bronisława K., którzy poprowadzili nas do mainstremu  polityki światowej wyzwalając z okowów polityki historycznej ku której pchali nas ci obrzydliwi Kaczyńscy.

Czemuż więc Rodacy tak jesteśce niesprawiedliwi dla jedynie słusznej PO?

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka