sztachx8 sztachx8
245
BLOG

WOŚP

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 4

Co ze sprzętem kupowanym dzięki  WOŚP, na który wszyscy łożymy w sytuacji prywatyzacji szpitali?

Ponieważ rząd dobiera się juz do naszych emerytur chciałbym mieć jakąś gwarancję, że sprzęt zakupiony przez Jurka Owsiaka będzie służył Zdrowiu Powszechnemu i nie bedzie słuzył komercyjnie, do zarabiania pieniędzy.

Nie żebym miał coś przeciw zarabianiu pieniędzy, ale nie po to się składamy w akcji WOŚP - tak sądzę.

Czy ktoś może mi takiej gwarancji udzielić - nie myślę tu o rządzie, który jak pokazuje OFE, nie rozumie co to jest ciągłość rządzenia i legislacji.

Pozdrawiam i mając na uwadze nasze zdrowie i działania NFZ

- NIE ŻAŁUJMY PIENIĘDZY NA WOŚP!

Każde życie i wyleczenie jest powodem do radości :)))

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka