sztachx8 sztachx8
139
BLOG

JPII - marzenia

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 2

Tak bardzo mi się marzy...żeby zamiast opowiadania/międlenia jak wielkim człowiekiem był Jan Paweł II, ludzie wzięli do ręki jego pisma, Redemptor Hominis na przykład i zaczęli czytać je ze zrozumieniem i postępować tak jak nakazywał.

Tak bardzo mi się marzy... żeby zamiast kupować głupawe pamiątki dali własne ciężko zarobione pieniądze na zbożne cele, rozejrzeli się wokoło i pomogli szczególnie takim osobom, co do których stwierdzili, że już nic im nie pomoże.

Tak bardzo mi się marzy...żeby zamiast wzdychać, że wszystko idzie źle i śmiać się z wystąpień na Franciszkańskiej, moi Rodacy zaczęli sobie wreszcie zwyczajnie i bezinteresownie pomagać, zaczynając od spraw drobnych, bo nie od razu Kraków zbudowano :)

Tak bardzo mi się marzy...żebyśmy potrafili skoncentrować się na tym co Boskie, a nie skupiać się i podniecać tym co ludzkie i takie niedoskonałe.

Jestem pewien, że Jan Paweł II - największy z naszych Rodaków wesprze nas jeśli tylko potrafimy postanowić:

Chcę i będę szedł, dobro czyniąc!

Janie Pawle II - oręduj i wstawiaj się za nami!

 

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka