sztachx8 sztachx8
1149
BLOG

Paweł Kowal w Piterę, pardon, Dziesiątkę!

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 9

Trafił dzisiaj 2 razy w dziesiątkę!

1. Kiedy powiedział, że połowa polskich posłów troszczy się o interes Rosji w sprawie Katastrofy Smoleńskiej.

Cała prawda

2. Kiedy skutecznie gnębił Piterę o dokument z podpisem premiera ustalający, zrzekający, zarządzający  zasady procedowania (Konwencja Chicagowska, włączenie pkt 13)

Pani Pitera zagadywała dzisiaj całe gremium i totalnie grała na czas plotąc dyrdymały razem z Piechocińskim, bardzo pragnęła żeby dzisiejszy program w PN jak najszybciej się skończył.

Ja natomiast zrozumiałem dlaczego uznano po polskiej stronie i trzymano się tego ustalenia jak pijany płotu (Miller), jakoby nie był to lot o statusie wojskowym.

Wtedy bowiem dwustronne porozumienie z grudnia 1993r o katastrofach samolotów wojskowych wchodziłoby AUTOMATYCZNIE w życie.

I żadna Ruska koncepcja z użyciem Konwencji Chicagowskiej nie miałaby zastosowania.

O to chodziło premierowi?

Pytanie tylko któremu premierowi, Tuskowi czy premierowi Putinowi?

Czy może obu premierom?

Ten chłop prawdopodobnie zdradził

nasz polski interes,  nas Polaków,

świadomie i zapewne z premedytacją.

Teraz, co smutne, z każdym dniem zdradza nas coraz bardziej.

 

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka