Marcin Nawrot Marcin Nawrot
230
BLOG

MONOLOG "BIZNE-SKINA"

Marcin Nawrot Marcin Nawrot Gospodarka Obserwuj notkę 3

 

 ...Ładnie wyglądam? – Mowa! Spoko...

Wiedziałem, że wam wpadnę w oko,

Kiedy pojawie się na scenie odpitolony jak marzenie...

No... Patrzta, patrzta – ja mam gest.

Nie wszystkie wiedzą, co to jest?

Baby – rozumiem, ale chłopy?

I wyśta chcieli do Europy?!

Zara udziele wam konsultingu -

Przed wami stoi... SKIN W SMOKINGU!

 

Wczoraj kupiłem. Prawie nówka...

(Za cztery paczki – drobna gotówka...)

Sprzedał go tanio dyrektor banku,

Któremu właśnie wykryli manko.

Plus „złe kredyty” – może i mój..?

Więc zmienił smoking na szary strój.

Mówie do kumpli – „Ja to kupie..”

Że strój pechowy? - Mam to w...

W dzisiejszych czasach smoking mieć trza,

Bo tylko smoking prezencje da.

 

Na balu, raucie, czy dancyngu,

Koniecznie trzeba być w smokingu.

Ja w tym smokingu zrobie kariere!

Matury nie mam. Lecz chęci szczere...

Biznes lub spółke w zoo otworze,

Włoże skarpetki w modnym kolorze,

„Merca” na lewych numerach kupie...

Że moge podpaść? - Mam to w...

 

Już teraz czuje jak mnie rozpiera,

Chęć, aby zwrócić się do maklera.

Nakupić akcji, przebierać w długach,

Puścić z torbami „braci” zza Buga...

A co?! iech wiedzą te ichnie mafie:

„Strachy na Łachy!” A ja potrafie!

Hossa, czy bessa – byle był zysk.

Jestem biznesman – spójrzta na pysk.

 

Z takim wyglądem – najwyższa pora –

Mógłbym już biegać za senatora...

Wkrótce na giełdzie wyjde na swoje.

Mogą mnie skoczyć! Ja się nie boje...

I jeszcze jedno chciałem powiedzieć

(Zanim mnie zwiną i pójde siedzieć...),

Że nowa era już się zaczyna!

Daje wam słowo „bizne-skina”.

 

No, ruszta mózgiem... odważnie... Bingo!

Przyszłość narodu to...SKIN W SMOKINGU!

Chyba, że chciałbyś – bracie Polaku –

Żeby mnie zmienił komuch we fraku?

Wszystko możliwe jest na tym świecie...

Dlatego pytam: No... POMOŻECIE..? 

 

Optymista z okresowymi skłonnosciami do gniewu lub naiwności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka