Wiesław Pilch Wiesław Pilch
372
BLOG

Przegląd prasy chińskiej-codziennie 3 nowe wiadomości !

Wiesław Pilch Wiesław Pilch Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Jak juz pisałem, większą część aktywności przenosze na pliki audio w których będę prezentował "Przegląd chińskiej prasy". Tak jak potrafię.

Nie byłem, nie jestem i nie będę radiowcem. Ani dziennikarzem. To co robię i to jak robię jest pracą amatora. Gdy przyjdzie ktoś lepszy- ustąpię mu pola. Ale na razie nie ma nikogo takiego.

Będe codziennie dokładał nowe pliki audio do kolejki na tej samej stronie.

Jęsli będziecie Państwo mieli pomysły na to jak to zrobić lepiej- z chęcia przeczytam.

Jeśli ktoś może mi pomóc w realizacji tych plików- będę OGROMNIE wdzięczny, ponieważ mój stary komputer nie daje temu zadaniu rady.  Dlatego tak niewiele jest tych plików na You Tube, a prawie wszytkie na eChiny.pl oraz odkryjchiny.org. Chciałbym to zmienić- ale to przerasta moje możliwości.

A zatem- w imię Boże!

 P.S. Jeśli ktoś potrafi mi pomoć w prostej kwestii: wiem że można te pliki mp3 przedstawić prościej, jedynie  w postaci belki z suwakiem czasu nagrania. Wiem, bo widziałem kiedyś u innych. Wówczas nie trzeba będzie zajmować tyle miejsca tymi flagami. Nie żebym miał coś przciwko flagom ale tu chodzi o przejrzystość ekranu.

 

 

 

Teraz:

Teraz coś innego:

 

 

 

Moje credo:skromna osoba niegodna poznawania wspaniałych talentów, tylko sprawdza, czy to prawda, że nigdy nie pojmie ducha tej wielkiej kultury. _____________________________________________________ Zapraszam do czytania mojego blogu polityczno- makroekonomicznego "Chiny widziane z daleka". _____________________________________________________"W Chinach ideałem mężczyzny był przez stulecia młodzieniec-uczony i poeta, o wrażliwej duszy artysty, pretendujący do roli mandaryna-administratora, dzięki swej pracowitości, uczoności i cnotom moralnym zdobywający wysoką pozycję społeczną. Gardził on wszelkimi działaniami wymagającymi siły fizycznej, gdyż trenował jedynie swój umysł i samodyscyplinę, nie zaś ciało."- prof. Gawlikowski ________________________________________________ __ Adres: wiesiekp@poczta.onet.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości