Witek Witek
1268
BLOG

Ruska rakieta - pytam o nią od 6 miesięcy

Witek Witek Rosja Obserwuj temat Obserwuj notkę 42

  Pytam o nader tajemniczo zaginioną rosyjską rakietę, na polskim niezawisłym terytorium, chronionym dodatkowo przez potężne NATO, rakietę wystrzeloną przez rosyjskie Siły Zbrojne już od zeszłego roku i żadnej odpowiedzi na moje wątpliwości od naszego wspaniałego rządu i Ministerstwa Obrony Narodowej Błaszczaka nie otrzymałem. Ani ja, ani reszta naszego społeczeństwa, Narodu:
salon24.pl/u/witas1972/1265356,Gdzie-jest-ta-druga-rakieta?

– Miałem iść po krowy, a nade mną leciały dwie rakiety. Bałem się o dom – mówi mieszkaniec Przewodowa Stanisław Iwanejko.
– Słyszałem straszny hałas. Poszedłem po krowy – krowy się bały, uciekały do obory. Pociski leciały wysoko nad domem. Jakby były nisko, mogłyby mnie zabić i rozwalić dom. Myślałem, że zaczyna się u nas wojna, aż przeszły mi po plecach dreszcze. Nie było wybuchu, tylko świst, taki hałas. Nigdy w życiu nie słyszałem czegoś takiego." 15.11.2022, godz. 22:06
https://radio.lublin.pl/2022/11/wybuch-ciagnika-w-miejscowosci-przewodow-nie-zyja-dwie-osoby

"Z relacji mieszkańców wynika, że drugi pocisk spadł kilkaset metrów dalej na teren niezamieszkały. Dzięki temu eksplozja nie wyrządziła żadnych szkód."  15.11.2022, 23:22
https://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,29144122,potezny-wybuch-w-przewodowie-pod-hrubieszowem-dwa-swisty.html

- "Słyszałem dwa wybuchy. Na początku myślałem, że to może jakaś petarda wybuchła albo ktoś coś do ogniska wrzucił" – mówi nam Grzegorz Drewnik, wójt gminy Dołhobyczów, na terenie której leży Przewodów.
https://regiony.rp.pl/okiem-samorzadowca/art37427431-wojt-gminy-dolhobyczow-nie-wiem-kiedy-wroci-do-nas-normalnosc

image
wiadomosci.radiozet.pl/Polska/rakiety-spadly-na-polske-sa-ofiary-smiertelne

  Po 15 listopada temat i samo istnienie tej drugiej (rosyjskiej?) rakiety zostały z polskiej przestrzeni medialnej wyewaporowane niczym orwellowski towarzysz Withers.
- A był li malczik?
  To może jeszcze przeprosimy wspaniałą Rosję i jej Ministerstwo Pokoju złodzieja Szojgu za "hańbiące pomówienia" - tak jak minister rzecznik rządu Tuska Paweł Tadeuszowicz G. (pilnujący pałacu niemieckiego Geschäftsmanna) prosił o wybaczenie smoleńskich ZOMOwców, kradnących złote zęby i karty kredytowe ofiar Smoleńskiego Katynia-2 ?

= "Współpracownikom OMON* smoleńskiego obwodu chciałbym powiedzieć: Wybaczcie, to był tylko błąd. Życzę Wam wszystkiego dobrego. Szczęścia! Wielkie dziękuję za wszystko, co zrobiliście podczas tragedii na smoleńskim lotnisku"
(OMON -to ruskie ZOMO - tłum.)

  Dopiero kolejny pocisk wystrzelony przez oboleworęcznych, zezowatych kacapskich artylerzystów, który przyniesie tradycyjne z Rosji śmierć i zniszczenie, doprowadzi do pogrożeniu ambasadorowi Andriejewowi, że "jeszcze jedna taka śmiercionośna rakieta, a wyleci on z pięknej i zbyt gościnnej posowieckiej ambasady z pięknym widokiem na Łazienki i Urząd Rady Ministrów Rzeczypospolitej Polski...

Up-date ALERT SMS:  image

UP-DATE 2:
Ukraińcy rozbili dziś bank. Według najnowszych informacji Rosjanie stracili dziś myśliwiec Su-35, bombowiec Su-34 oraz 3 śmigłowce rodziny Mi-8.  https://twitter.com/KrukuOne/status/1657362466748203011image= -3 śmigłowce Powietrzno-Kosmicznych Sił RF ! tylko wczoraj imageLasek, trudniejszy do zdobycia niż słynny "Cyklop", na odcinku 56.brygady, której brakuje nocnego drona z termowizją - pomożemy? imageimageimage
 
imageimage



Witek
O mnie Witek

  "..kilka Twoich powstańczych tekstów pisanych w sierpniu 2009 i Twoje komentarze i interpretacja faktów w tym opis próby połączenia Starego Miasta z Żoliborzem są niesamowite. Powiem szczerze, że te Twoje teksty, wraz z książką Zbigniewa Sadkowskiego "Honor i Ojczyzna", należały do głównych motywów mojego zainteresowania się szczegółami." ALMANZOR 22.08 ..."notki Witka, które - pisane na dużym poziomie adrenaliny - raczej się chłonie niż czyta." " Prawda o Powstaniu, rozpoznawana na poziomie wydarzeń związanych z poszczególnymi pododdziałami, osobami, czy miejskimi zaułkami ma niespodziewaną moc oczyszczania Pamięci z ideolog. stereotypów i kłamstw. Wszak Historia w gruncie rzeczy składa się z prywatnych historii. Prawda na poziomie Wilanowskiej_1 jest dużo bardziej namacalna i bezdyskusyjna niż na poziomie wielkiej polityki. Spoza Pańskiego tekstu wyłania się ten przedziwny napęd Bohaterów, o których Pan pisze. I nawet ten najgłębszy sens Ofiar, czynionych bez patosu i bez zbędnych górnolotności" JES pod "Dzień chwały największej baonu "Zośka" "350 lat temu Polakom i Ukraińcom zabrakło mądrości, wyrozumiałości, dojrzałości. Od buntu Chmielnickiego rozpoczął się powolny upadek naszego wspólnego państwa. Ukraińcy liczyli że pod berłem carów będzie im lepiej. Taras Szewczenko pisał o Chmielnickim "oj, Bohdanku, nierozumny synu..." Po 350 latach dostaliśmy, my Polacy i Ukraińcy, od losu drugą szansę. Wznieść się ponad wzajemne uprzedzenia, spróbować zrozumieć że historia i geografia dając nam takich a nie innych sąsiadów (Rosję i Niemcy) skazały nas na sojusz, jeżeli chcemy żyć w wolnych i niepodległych krajach. To powrót do naszej wspólnej historii, droga oczywiście ryzykowna na której czyha wiele niebezpieczeństw(...) "Более подлого, низкого, и враждебно настроенного к России и русским человека чем Witek, я в Салоне24 не видел" = "Bardziej podłego, nikczemnego i wrogo nastawionego do Rosji i Rosjan człowieka jak Witek, w Salonie24 nie widziałem" AKSKII 13.2.2013

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka