witoldrepetowicz witoldrepetowicz
61
BLOG

PO straciła mój głos!

witoldrepetowicz witoldrepetowicz Polityka Obserwuj notkę 56

Nie będę głosował na partię Himalajów obłudy. Nie będę głosował na popleczników morderców, którzy fundują mi komory gazowe. W tym gronie znalazł się i Radek Sikorski i Bronisław Komorowski. Znalazł się również Ludwik Dorn. By oddać sprawiedliwość wśród grona spychajacych nasz kraj do poziomu Korei Płn. jest równiez SLD. Praktycznie en masse. Kaczyński nie znalazł z kolei czasu na zajęcie się zdrowiem nie palących ofiar palących terrorystów.

Tak, mówię bowiem o ustawie antynikotynowej. Nawiasem mówiąc sonda na salonie24 jest idiotyczna. Bo jak mam niby zagłosować że dobrze? że źle? SLD, za przeproszeniem, głosowało przeciw ustawie i za poprawkami liberalizującymi. Poseł Piecha z PiS - chciałbym tu wtrazić głeboki szacunek i wdzięcznosć za jego wystąpienia w sejmie - tez głosował przeciw po tym jak poplecznicy morderców zliberalizowali ustawę tak że zrobiło się z niej jedno wielkie g...

Chciałbym tez pogratulować Donaldowi Tuskowi i Ewie Kopacz DOBREGO SAMOPOCZUCIA. Rząd wymyśla ustawę, potem jego klub ją przerabia tak że jest g.... a minister zdrowia i premier dają dyla i nie przychodza na głosowanie.

Okazuje się ze najbardziej proeuropejskie i postępowe, dbajace o zdrowie obywateli jest w tym parlamencie ... PSL, choc akurat ich kandydatka na prezydenta, podobnie jak lider PiS, tez ma gdzieś zdrowie niepalących ofiar palących terrorystów.

Na drugim miejscu jest PiS a raczej jego połowa - bo połowa też nadaje sie do komory gazowej wypełnionej stężonym dymem nikotynowym. W końcu to ponoc nikomu nie szkodzi.

 

PS. W pierwotnej wersji tego wpisu znalazły się elementy zbyt emocjonalne. Spowodowane jest to tym, iż od pewnego czasu bardzo źle znoszę dym papierosowy. Jestem więc dzieki poslom ktorzy zliberalizowali ustawe obywatelem II kategorii.

Ponadto pragne podkreslic iz nie kieruje mna troska o palacych - niech pala ile chca bylebym ja tego nie czuł! Zmieniłem tez zdanie na temat narkotyków - jestem za ich legalizacja! Bo czemu ktos kto truje tylko siebie ma byc gorzej traktowany od kogos kto truje też innych?

I nie nazywam mordercami koncernów tytoniowych. Ostrzeżenia na paczkach mnie nie interesują. Każdy jest dorosły, niech robi co chce. Ale wara od mojego nosa - bo moja pięść wyląduje na twoim nochalu CHAMIE!

 

Liczy się dla mnie przede wszystkim człowiek, jednostka, która ma prawo do wolności dopóty dopóki nie narusza wolności drugiego człowieka.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka