witoldrepetowicz witoldrepetowicz
320
BLOG

Wielkie odkrycia geograficzne?

witoldrepetowicz witoldrepetowicz Polityka Obserwuj notkę 6

Własnie otrzymałem e-maila. Od Afrykamery. To znaczy: Festiwalu Filmów Afrykańskich. Afrykamera zaprasza na ... filmy Kino Palestyna o jakże ujmujących tytułach "hiphop z procy" i "abc okupacji" - do tego spotkania z dezerterami z armii izraelskiej i nawiedzonymi izraelskimi anarchistami.

No i tak sie zadumałem nad moją edukacją. Zawsze mi się bowiem wydawało, iż Palestyna leży w Azji, a tu masz ci los... okazuje się, ze się do Afryki przeniosła. Toż to odkrycie geograficzne na miarę Nobla.

A a propos odkryć. Myślę że do Nobla powinien kandydować też Evo Morales - otóż odkrył on, iż homoseksualizm bierze się z jedzenia genetycznie modyfikowanych kurczaków.

Na koniec - przy okazji wybuchu wulkanu tylko czekałem aż pojawi się oskarżycielski palec wskazujący winnego: GLOBALNE OCIEPLENIE. I się doczekałem. I nie ważne, że wulkanolodzy mówią, iż znacznie większa chmura z tego wulkanu wydobyła się jakieś 150 lat temu, tyle że nikt wtedy nie latał więc nikogo to nie obchodziło. Nie ważne, że wulkanolodzy mówią, iż taka aktywność po prostu zdarza się wulkanom co paręset lat. Oczywiście to nie ważne bo jeśli nie wiadomo o co chodzi (a nawet wtedy gdy wiadomo) to i tak chodzi o to że winne jest GLOBALNE OCIEPLENIE.

Liczy się dla mnie przede wszystkim człowiek, jednostka, która ma prawo do wolności dopóty dopóki nie narusza wolności drugiego człowieka.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka