Wpisz Wpisz
33
BLOG

Ministerstwo głupich kroków

Wpisz Wpisz Polityka Obserwuj notkę 2
Pamiętacie? - [chór odpowiada pamiętamy]

Rzepa informuje: "Pod auspicjami Europejskiego Kongresu Żydów powstaje rada tolerancji złożona z byłych przywódców. Na jej czele stanął Aleksander Kwaśniewski."

Ja się nie dziwię, że "byli dygnitarze" dostaję śmieszne posadki albo walcza z wiatrakami tfu.. znaczy z ociepelniem klimatu. Ja sie tylko dziwię dlaczego twór ten NIE nazywa się Rada tolernacji I sawuarrr wiwrrru

"Będziemy zwalczać antysemityzm, ksenofobię i rasizm. To prawdziwe wyzwanie XXI wieku – powiedział „Rz” Aleksander Kwaśniewski." Dalej się dziwię, dlaczego nie wymieniono homofobii?

Z rzeczy, które mnie nie dziwią, to taka rzecz,  że europejski kongres żydów finasuje te twór, nie dziwi mnie również zachwyt nad Kwaśniewskim — "Bardzo się cieszymy, że Aleksander Kwaśniewski będzie kierował Radą. Ma imponujące osiągnięcia na polu promowania tolerancji i praw człowieka – powiedział „Rz” Arie Zuckerman"

100% racji. Kwaśniewskiemu udało tak zmodyfikować opinie publiczną. Dużo Polaków, gdyby mogła oddałaby jemu, partii pzpr, władzę, kasę i wybrała ponownie na prezydenta. Kwaśniwski "nauczył" społeczeństwo polskie nie tylko tolerować komuchów, nauczył wielbić ich, podziwiać. Wystraczy być opalonym, przystojnym, rzucić jakis żarcik i gotowe. Partia komunistyczna ma sie dobrze, nikomu włos z głowy nie spadł, nawet Jaruzelskiemu - no czyż to nie dowód na imponujace osiagnięcia w zakresie tolerancji?

/Basia/

Wpisz
O mnie Wpisz

Nowa strona Wpisza na www.wpisz24.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka