teesem teesem
835
BLOG

Nowe hasło wyborcze Platformy

teesem teesem Polityka Obserwuj notkę 1

Oficjalnie nie zostało ono jeszcze zaprezentowane, dlatego skorzystam z możliwości przedstawienia go jako pierwszy. Będzie to swoisty pokaz premierowy. Mam nadzieję, że włodarze partyjni wybaczą mi to wyjście przed szereg i ujawnienie strategii przed ustaloną datą oficjalnego otwarcia kampanii, uważam jednak, że czasy mamy ciekawe i pełne wyzwań, dlatego warto działać z wyprzedzeniem. 

Niektórych pewnie zaskoczy brak inwencji, ale postanowiono oprzeć się na sukcesie kampanii samorządowej i tylko zmodyfikować modny i wiodący szlagier tamtych wyborów. Jestem zdania, że postąpiono jak najbardziej słusznie:


Nie róbmy polityki, uciszmy krzykaczy

Kampanii będzie wzbogacona projekcją krótkiego filmiku promocyjnego:

.


Osobiście wolałbym hasło o większej sile oddziaływania, np:  Nie róbmy polityki, pobijmy dziennikarzy,
tym niemniej zadowolony jestem, że wyznawcy idei miłości i budowania zgody ponad wszelkimi podziałami, gotowi są uderzyć w nutę emocji nieco bardziej przyziemnych.

Osoba z najbliższego kręgu premiera, od której otrzymałem nagranie, namówiła mnie, bym zaproponował Czytelnikom Salonu konkurs na najlepsza modyfikację hasła wyborczego Platformy, co niniejszym czynię. Nagrody nie zostały mi ujawnione, ale mniemam, że jedną z nich może być strój ochroniarza miejskiego, tak ostatnio modny wizerunkowo.

 

PS:

ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
w sprawie przypadków, sposobów i trybu użycia przez strażników gminnych (miejskich)
środków przymusu bezpośredniego
(Dz. U. z dnia 6 lutego 2004 r.)


Na podstawie art. 14 ust. 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. Nr 123, poz. 779, z 2002 r. Nr 113, poz. 984 oraz z 2003 r. Nr 130, poz. 1190) zarządza się, co następuje:


§ 2.
Środki przymusu bezpośredniego mogą być stosowane po uprzednim wezwaniu do zachowania się zgodnego z prawem oraz po bezskutecznym uprzedzeniu o ich użyciu.
Strażnik może odstąpić od wzywania do zachowania zgodnego z prawem oraz od uprzedzenia o użyciu środków przymusu bezpośredniego, jeżeli zwłoka groziłaby niebezpieczeństwem dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także mienia.

§ 3.

Od dalszego stosowania środków przymusu bezpośredniego odstępuje się, gdy osoba, wobec której użyto tych środków, podporządkowała się wydanym poleceniom.
 

teesem
O mnie teesem

najlepiej radzę sobie z wymyślaniem nowych koncepcji najgorzej z ich realizacją...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka