niewykształcona prowincjuszka niewykształcona prowincjuszka
46
BLOG

Skandal !!!

niewykształcona prowincjuszka niewykształcona prowincjuszka Polityka Obserwuj notkę 16

Pan Krzysztof Leski znowu mnie zjedzie za tytuł świadczący o inflacji słowa, ale proszę wybaczyć nie mogłam się powstrzymać! Nie mogłam się powstrzymać, kiedy się dowiedziałam od niezwykle zbulwersowanej Julii Pitery jak rażącej i skandalicznej niesprawiedliwości dopuściała się pisowska TVP wobec kandydata marszałka prezydenta hrabiego myśliwego... Otóż w studiu pan Jarosław siedział po lewej stronie, a pan hrabia po prawej. Tymczasem kamery tak filmowały, że wyszło na to jakby to hrabia siedział po lewej stronie a Jarosław po prawej... Julia twierdzi, że to nie mógł być przypadek... No bo przecież kamerzyści w TVP są doświadczeni...

Czy ktoś może umie wyjasnić jak mogło do tego dojść? Albo w ogóle o co chodzi, bo nie do końca rozumiem.

Poza tym obaj panowie ubiegaja się o głosy lewicy, to chyba po lewej stronie lepiej siedzieć...

Całkiem się już w tej kampanii pogubiłam.

Nie potępiam kaczyzmu niczym dżumy 21 wieku, nie pragnę bratać się z Rosjanami za wszelką cenę, nie boję się CBA ani podsłuchów PIS-u, nie rozpływam się z zachwytu na widok Donalda i Bronisława, Władysław Bartoszewski nie jest dla mnie wzorem do naśladowania (i to najdelikatniej mówiąc) i nie mam głębokiej wewnętrznej potrzeby ustawiać swoich poglądów w taki sposób, żeby Adam Michnik i Grzegorz Miecugow zapewniali mnie regularnie o mojej inteligencji...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka