wywczas wywczas
1139
BLOG

Oszukali...oni znowu oszukali Pis !

wywczas wywczas Polityka Obserwuj notkę 47

Oszukali... oni znowu oszukali Pis ! Niby remis, ale jednak przegrana w ostatecznych wynikach mimo, ze po zliczeniu 60 % obwodów Pis prowadził 6- ma procentami o czwartej nad ranem. Wtedy włączyli odpowiednie przyciski na serwerach ?

I jak zwykle świętą racje mają wnikliwi śledczy z Zespołu Macierewicza twitujący zaraz po wyborach:

PiS-owi pozostaje tylko patrzeć, jak admin serwerów skutecznie wykreował użytecznego Moskwie następcę chama z Biłgoraja

 

 

A pisałem przecież parę tygodni do znanego z radia Maryja prof Brody, specjalisty od ruskich spisków:

 gdyby nie oszukiwali w wyborach, to prezes by je wygrywał. Ale skoro nie wygrał, to znaczy musieli oszukiwać. Teraz też oszukają tak-  że nikt nie bedzie wiedział jak !

Nawet Pani Ufka dzisiaj o czwartej nad ranem nie chciała mi wierzyć w możliwość przegranej  Pis : Co się ma nie potwierdzić? Zaglądałam na strony PKW. W-wa prawie cala policzona. U mnie na wsi frekwencja poniżej 10%

Znowu zrobili Pis w konia,  to oczywiste.....

ha, ha ha: D

 

wywczas
O mnie wywczas

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka