wywczas wywczas
640
BLOG

W Polsce jest ok

wywczas wywczas Rozmaitości Obserwuj notkę 43

Wszedłem na Salon 24 i jak zwykle poczułem sie kosmitą :  na eksponowanych miejsach wpisy o braku wolności i co gorsza o braku wiz do kraju wolności. Głęboki kanał .

Ja żyję chyba  w innym kraju - kiedyś sami do mnie zadzwonili do pracy z ambasady USA i zapytali czy nie chciałbym wizy, aby do nich pojechać. Troche zdziwiony podrapalem sie po głowie i pomyslałem: czemu nie ? Prosze sie nie kłopotać ,wszystko załatwimy pocztą, a wniosek prześle Panu mailem-oznajmiła  miła Pani.No to pojechałem na jakąs tam impreze do NY, organizowaną jak sie okazało przy udziale ambasady USA. A inni wiz z tego samego kraju nie dostają w ogóle.To faktycznie niedobrze.

Czują sie także zniewoleni, dopóki prezes nie bedzie rządził. Żyją w zbankrutowanym kraju, który odrodzi sie jak feniks z popiołow, gdy tylko prezes w końcu nie zostanie oszukany w wyborach, a Sakiewicz z Karnowskimi zostaną szefami panstwowej TVP. I wszędzie ci agenci, przynajmniej do momentu gdy Macierewicza nie poślą na leczenie. A ja sie czuje bardzo wolny, może poza radarami na drogach. Świetnie sie tu żyje i dobrze pracuje , niezależnie od tego że kraj powinien rozwijać sie szybciej niż sie rozwija i jego szeregu niedoskonałości. Sa też i dogodne połączenia lotnicze i w każdej chwili można sobie pojechać wszędzie

W Polsce jest ok, żeby tylko ci pisowcy na Salonie 24 i w mediach niepokornych tyle nie narzekali...Żyją chyba  w innym kraju.

 

 

 

 

 

 

wywczas
O mnie wywczas

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości