Zachcio Zachcio
254
BLOG

Od zaraz koniec zaloby i rusza normalna kampania wyborcza

Zachcio Zachcio Kultura Obserwuj notkę 7

Ogladalem wczorajsze uroczystosci glownie na TVP Info.
I albo ta stacja nie lubi pana prezesa, albo pan prezes ma tam szczegolne chody.

Kwadrans przed pierwsza. Pan prezes na Powazkach.
Tlum ludzi, setka kamerzystow. Przepchac sie nie mozna.  
Orkiestra gra "Jak dobrze mi w pozycji tej" Szopena i Zembatego.

Pan prezes ze swita ledwie daje rady sie przebic do grobu. Grobu, ktory zreszta stal sie piramida wiencow.
Przyboczni podaja piewszy wieniec. Pan prezes kladzie go na grobie.



Jak widac ta wlasciwa szarfa jest pieknie widoczna.

Przyboczni podaja nastepny wieniec. Pan prezes stapa miedzy wiencami, kladzei swoj kolejny na grobie. Nastepny wieniec.
Fotograf musi uwiecznic:



Do kamery wygladzona wlasciwa szarfa.

Nastepny wieniec. Prezes juz o malo nie pada na stos wiencow. Ale musi wszystkie polozyc osobiscie.
Wreszcie po szostym wiencu koniec. Uklon, zwrot, odmarsz.
W tle to co trzeba:



Wot zaloba. Zaloba polityczna.
Nie mam najmniejszych watpliwosci, dlaczego ekipa rok temu musiala punktualnie wyladowac w Smolensku. I jakie mialy byc zdjecia stamtad.

Wszystkie zdjecia zdjete wczoraj z ekranu TVP Info. Prawa autorskie Telewizja Polska SA.

41014

Zachcio
O mnie Zachcio

wszystko w normie Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm, Docent Stopczyk, Cichutki, Mila Nowacka, Waldburg, Sowiniec, Zygmunt Bialas Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Coryllus, Koteusz, Eska, Stary Wiarus, W kapeluszu Panama, Ndb2010, Gini, Miroslaw Kraszewski, Wojtek, Lem, Alpha-Alpha, Przemyslaw T. Kudlinski, Joanna Mieszko-Wiorkiewicz, Styx, Elig, Telok, Vantomas-galicja, AlfaOmega, Iustus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura