zbit fg zbit fg
44
BLOG

178. "Młodzieżówka polska"

zbit fg zbit fg Rozmaitości Obserwuj notkę 5

     Kliknąłem że zgadzam się na publikowanie moich notek, ale rozumiem że na tej zasadzie, że każdy może, a nie że chcę być współpracownikiem. A oni mnie nim zrobili. - Nie mam pojęcia co to za Młodzieżówka. Domyślam się że to coś politycznego - ale jaka opcja? - Podkreślam, że ja jestem z PiS-sem. - Moje notki każdy może kopiować i publikować, oczywiście z moimi znakami, że to moje, ale nikomu nie wolno przedstawiać mnie jako swojego współparacownika czy zwolennika. - Tak że Młodzieżówko, wiecie rozumiecie - moje notki macie, ale mnie nie. Moje notki są dla każdego a ja dla nikogo.
     Może ktoś komentarzem wyjaśni mi czym jest ta Młodzieżówka. I ewentualnie jak mogę do niej zajrzeć, by się zorientować.

    Nie wiem także co to jest lubczasopisma i nie chcę wiedzieć - nie jestem tym zainteresowany.


PS. - Już wiem, jak się tam dostać, bo u mnie pojawiła się informacja że ja publikuję w tej Młodzieżówce. A to nieprawda - ja publikuję tylko u mnie, a każdy może mnie publikować u siebie, ale ja nie będę publikować u nikogo. - Wydawało mi się, że już wiadomo że nie jestem palikotem, który zrobi nawet pod siebie byle zostać sfotografowany i zanotowany.

    Dziękuję, już usunięto tę wiadomość że należę do Młodzieżówki.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości