SZUKAM SZUKAM
87
BLOG

Czas się zebrać i policzyć.

SZUKAM SZUKAM Polityka Obserwuj notkę 8

Wydaje mi się, że każdy z nas spierających, walczących czy zwalczających lewactwo czy antypolonizm ma swoją barykadę. Swoją placówkę na której strzeże wartości ważne. Różne to są placówki .. od Smoleńska przez Ossów, gospodarkę, elementarną sprawiedliwość, naukę, gospodarkę, historię ... długo wymieniać można obszary na których grasują rozmaite mendy próbujące dewaluować wszystko co w danym obszarze można zdewaluować. Wielu broni miejsc, w których polska racja stanu jest poddana próbie zniszczenia.

Moim zdaniem, czas się spotkać f2f i po prostu porozmawiać. Mam nadzieję i moim życzeniem jest by z tego spotkania zrodziła się inicjatywa z której powstałaby siła polityczna niezależna od PO i PiS.

Od PO chyba nie trzeba tłumaczyć a od PiS.. no cóż... mam wrażenie, że PiS zabrnęło w ślepy zaułek po części na swoje własne życzenie. Mam życzenie, byśmy się spotkali i mogli porozmawiać na kilka tematów.

Pierwszy z nich: jak realnie przelewanie atramentu - czyli klepanie w literki klawiatury można przenieść w działanie życia codziennego. W myśl zasady, że brak reakcji na zło jes dla tego zła przyzwoleniem do dalszego działania.

po drugie: czy osoby skupione wokół salonu, potrafią coś więcej niż  mówić. Przypomina mi się rysunek Mleczki gdzie dwóch rycerzy ucieka w cieniu gradu strzał i jeden mówi do drugiego " mam już dość moralnych zwycięstw".

po trzecie: takie spotkanie odpowiedziałoby na pytanie czy jesteśmy twórczy. To znaczy czy mamy swoją drogę i swój pomysł na takie rozwiązania gospodarcze, prawne, polityczne żeby swoim dzieciom kraj lepszy niż go zastaliśmy czy też swoją jedność potrafimy budować tylko na punktowaniu i wyłapywaniu tego co się złe dzieje. Jednym słowem czy potrafimy coś zbudować i zaproponować innym.

Czy żebyśmy się spotkali wystarczy wynająć stolik w kawiarni, całą kawiarnię a może halę sportową? Kto by chciał się pochylić nad takim pomysłem .. żebyśmy może w październiku a może w grudniu się spotkali. Nim nie jest  za późno .. grzech zaniedbania i zaniechania też jest ciężki a może być śmiertelny .. w wielu tego słowach znaczeniu
SZUKAM
O mnie SZUKAM

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka