SZUKAM SZUKAM
3540
BLOG

Smoleńsk i 2 zdjęcia

SZUKAM SZUKAM Polityka Obserwuj notkę 6

Osobiście trudno mi uwierzyć w teorię o podrzuceniu drugiego samolotu. Sceptycznie patrzę na dowody czy też jak kto woli  "dowody", na potwierdzenie takiego zdarzenia.  Jednak dwa zdjęcia nie dają mi spokoju.

pierwsze:

http://img408.imageshack.us/img408/7972/sam2.jpg

i drugie:

http://yfrog.com/bfsam1ej

 

Nie umiem jeszcze wklejać zdjęć ale pracuje nad tym ;)

Ale wracając do tematu....  patrze na te zdjęcia patrzę i nagle odkrycie .. widziałem coś takiego u siebie w obejściu na kupie złomu. Nie chodzi mi o część samolotu oczywiście,  ale o odcisk ziemi na tej części. Dokładnie tak samo odcisnęła się ziemia na misce metalowej .. tyle, że miska leżała z pół roku. Na 2gim zdjęciu widać najlepiej. Na tym odcisku można odczytać co się działo .. metal leżał w ziemi .. zosta podniesiony z tylenj strony i kawałek podciągnięty .. przy podnoszeniu .. wzdłużne ślady ... a później przekręcił się na bok.

taki odcisk ziemi nie powstaje w 3 dni .. ani w tydzień ani nawet w dwa. Ślad ziemi na czymś co niedługo leży a jeszcze jest po niej przeciagane, ślizga się itd jest .. że tak powiem grudkowy... oblepiony trochę ...a taki to już jest odleżany .. jak na mojej misce ... na górnej części .. tam gdzie wiszą farfocle samolotu .. ziemia jest tez taka .. kilkumiesięczna... jak macie okazję znajdźcie kawałek miski leżący na ziemi .. w liściach lub trawie i podnieście... zobaczycie jak to wygląda... hmm...  nadal jestem sceptykiem co do tej teorii ... ale te dwa zdjęcia .... hmmm.. te dwa zdjęcia

SZUKAM
O mnie SZUKAM

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka