zeg zeg
160
BLOG

TVP przeprasza w odwecie

zeg zeg Polityka Obserwuj notkę 0

Ci idioci redagujacy Dziennik TVP jakby z zemsty za Lisa przeprosili za patanie postawione w ankiecie:

Czy bedziesz glosowal na kandydata z WSI ? Czy cos podobnego.

Jesli mnie pamiec nie myli to ludzie nie chcieli na takiego prezydenta glosowac a wiec przepraszajac za pytanie powinni tez i przeprosic za czlonkow ankiety.

A ja mam gleboko w doopie ich przeprosiny  bo to ja decyduje na kogo mam glosowac a kandydat na prezydenta zWSI moglby byc kazdy niestety mamy tylko jednego wiec trzeba sie za nim uciagnac i naginac misje TV publicznej. OT i cale skur....wo Brauna i jego przydupasow.

zeg
O mnie zeg

Uzywam adblock w jego restarykcyjnej wersji. Moj czas kosztuje wiecej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka