zezik zezik
425
BLOG

Pijaństwo, Ufka, p. Janke i Jakubowska na S24

zezik zezik Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Coraz bardziej wychodzę z podziwu i dosłownie staję obok.

Otóż na SG wisi w tej chwili tekst Ufki krytykujący pijaństwo. Święte oburzenie, rzcanie gromów i inne takie ..

Przypomnę że ta pani wręcz atakowała innych (nie tylko mnie) krytykujących promowanie Jakubowskiej która ma wyrok za PRZESTĘPSTWA korupcyjne za to że jej teksty są promowane przez S24 poprzez umieszczanie ich na SG

Dzisiaj przeszukując ostanie głośne przypadki pijaństwa nadziałem się na to że ta sama Jakubowska ma na karku inny prawomocny wyrok za JAZDĘ NA PODWÓJNYM GAZIE.

Bardzo chciałbym zobaczyć wycofanie się dotychczasowych opinii odnośni p. Jakubowskiej albo wytłumacvzenie się z tego co miało do tej pory miejsce w kontekście S24 i dzisiejszego przypadku jazdy po pijaku dwóch konkretnych osób:

1) Ufki która obszczekiwała innych że Jakubowska "odpokutowała" swoje.

2) Szefa i własciciela S24. p Janke. Po kilku dniach od pojawienia się tekstu Jakubowskiej na SG kiedy umieścił swój tekst na zupełnie inny temat na S24 zadałem mu publicznie pytanie o promowanie Jakubowskiej na S24 poprzez umieszczanie jej tekstów na SG (jak na razie z tego co pamiętam były dwa takie przypadki) odpowidział mi że "salon24 jest platformą dla ludzi o różnych poglądach". Poprostu nadal nie mam pewnosci czy w tym wypadku "poglądy" to syonim frazy "różny status karalności" czy coś innego?

W przypadku Ufki ciśnie mi się tu jedno konkretne słowo określające jej postawę ale dopóty dopóki nie zobaczę jej wyjaśnienia w kontekście bronienia Jakubowskiej albo przeprosin że co do Jakubowskiej po prostu się pomyliła powstrzymam się od podsumowania jej postępowania.

 

Cytat dnia: błądzić jest rzeczą ludzką ale zbawienną powstawać z upadku.

zezik
O mnie zezik

"Brak strachu to jest początek wolności"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości