siwy1956 siwy1956
233
BLOG

Komorowski się podkładał, a Duda jak dżentelmen

siwy1956 siwy1956 Polityka Obserwuj notkę 3

Komorowski wyrwał się kilka razy, a Duda nie chcial go w glebę wdeptać, choć to jest debata i mógł to zrobić. Ja bym nie omieszkał....

Komorowski: Posłanka Pawłowicz przyrównała unijną flagę do szmaty

Ja: Ale to pan obiecywał legalizowanie marihuany w programie Kuby Wojewódzkiego, który polską!!! flagę w psie kupy wkładał. Jaki tu jest szacunek do symboli narodowych u urzędującego prezydenta?

 

Komorowski: W ankiecie podał pan, że jest przeciw Polsce

Ja: Jak ta ankieta była tworzona, może pańska córka Zofia Komorowska panu wytłumaczy

 

Komorowski: Szczerski chciał tworzyć pańśtwo wyznaniowe

Ja: Dlaczego pańscy doradcy to takie głąby, że nie sprawdzą dokładnie o co chodzi. Nie o mnie tu chodzi, ale na mejscu profesora Szczerskiego wytoczyłbym panu proces, nie o zniesławienie, tylko debilizm zagrażający bezpieczeństwu publicznemu.

 

Komorowski: o Smoleńsku

Ja: cytat z Komoruskiego: "przyjdą wybory, albo prezydent (Kaczyńśki) gdzieś poleci i wszystko się zmieni"

 

Swoją drogą, to profesor Szczerski powinien zrobić Komorowskiemu proces o zniesławienie i w trybie wyborczym i z powództwa cywilnego. To by ośmieszyło Komoruskiego raz na zawsze. I pewnie na jakiś czas zapomniałby o metodzie kłamstw i pomówień. "na jakiś czas", bo nie wierzę, by Komoruski tej metody zaprzestał, bo w nim plugastwo siedzi i jest jego drugą naturą

siwy1956
O mnie siwy1956

czasami męczący, a czasami nie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka