siwy1956 siwy1956
154
BLOG

Kredyciarze, frankowcy boją się przyznać do preferencji

siwy1956 siwy1956 Polityka Obserwuj notkę 3

Nawet nie przypuszczałem, że kredyciarze do tego stopnia się boją ujawniać poglądy polityczne.

Mój sąsiad ma problemy ze spłatą kredytu we frankach. Widać, że to dla jego rodziny problem.

No to go pytam na kogo zagłosujesz, pewnie na Komorowskiego i PO jak zawsze, co....?.

On wie, że ja od zawsze popierałem PiS, a on deklarował.... wręcz przeciwnie. Ale teraz wkurzony powiedział tylko ściszając głos: Ja go pi.......lę.

To ja: Na Dudę? A on: Daj już spokój, jak zagłosuję, tak zagłosuję. I widać, że się boi głośno mówić na ten temat i chce byśmy zmienili temat

 

No to się nawyprawiało, ludzie się boją przyznać na kogo będą głosować, bo może ktoś usłyszeć i go z pracy zwolnią, albo każą mu ten kredyt natychmiast spłacać?

Jestem ciekawy co taki człowiek odpowiada, jak ankieter z sondażowni go pyta?

 

 

siwy1956
O mnie siwy1956

czasami męczący, a czasami nie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka