niezapominajka niezapominajka
367
BLOG

"MISJA CYWILIZACYJNA" W POLSCE, CZYLI DOBRY NIEMIEC

niezapominajka niezapominajka Polityka Obserwuj notkę 6

Mam problemy z zaśnięciem.

Wcoraj w nocy włączyłam telewizor, mając nadzięję, że oferta telewizji publicznej pomoże mi zasnąć, co zdarzało się nieraz.

Niestety, to co obejrzałam, spowodowało mdłości i zmusiło do zażycia tabletki nasennej.

Przyznaję, całości nie obejrzałam, bo nie jestem masochistką, ale to, co zobaczyłam wystarczyło, by wyrobić sobie zdanie o dzisiejszych Niemcach.

Dzisiejsi Niemcy wierzą, że to nie ich "matki i ojcowie" odpowiadają za okrucieństwa II Wojny Światowej, ale jacyś. bliżej nieokreśleni NAZIŚCI!

Skąd się wzięli ci naziści? A cholera wie! Po prostu się wzięli i już!

Co prawda mówili w tym samym języku co Niemcy, nosili takie same mundury, byli z nimi skoligaceni, ale od Niemców odróżniało ich okrucieństwo i złe zamiary, i to oni odpowiadają za wszelkie zło z okresu II Wojny Światowej!

Bo Niemcy byli zawsze dobrzy i działali z dobrymi intencjami, żołnierze niemieccy byli szlachetni i mieli dobre serca, a tak w ogóle, to ich działalność można porównać do działalności misyjnej, bo nieśli ze sobą kaganek światłej cywilizacji, tyle tylko, że dzicz ościennego kraju tego nie rozumiała, atakowała "misjonarzy", którzy musieli się bronić i stąd konieczne, acz niezamierzone ofiary.

No i byli jeszcze Polacy i Żydzi...

Polacy to ciemny, dziki lud, który razem z NAZISTAMI uwzięli się na Żydów i wspólnie ich wykańczali.

To wszystko dowiedziałam się z tego niemieckiego filmu...

"Historię piszą zwycięzcy!" ... DOBRZY NIEMCY ZWYCIĘŻYLI ZŁYCH NAZISTÓW !!!

 

PS. Nie winię Niemców za ten film, oni robią swoje. Ale gdzie jest polityka historyczna w Polsce?

Posiadaczka...doświadczeń życiowych, kochającego męża, dorosłej córki i czarno-białej, szczekającej radości. Otwarta na prawdę i życzliwość, zamknięta na fałsz i chamstwo. Poniżej wiersz Yuhmy, pod którym mogę się podpisać! Kocham obciach od zawsze, gardzę wrzaskiem gromady, bliższe mi to, co słabsze, pędzone na zagładę. Ciemnogrodem już byłem, oszołomem i lachem, moherem i pedrylem, a teraz jestem obciachem! Obciach - czyż nie brzmi to dumnie? Wszak trzeba odwagi, rozumu, by nie stać się zwykłym durniem - papugą wśród papug tłumu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka