W związku z faktem odkrycia ucieczki polskiego tupolewa TU-154 z miejsca tzw "Katastrofy" z 10.04.10 ze Smoleńska, SYSTEM po raz drugi zawiesił mi, niedawno odwieszony, dostęp do polskiego internetu. - NEon24.pl działa na zagranicznym serwerze.
Sprawa ma też związek z tym, że Komisja Millera poświadczyła nieprawdę pisząc na stronie 251 pod zdjęciem 25 swojego raportu, że o 7:25:28 IŁ-78 lądował pierwszy raz, ... po zrobieniu czwartego zakrętu lądował wtedy drugi raz co wyraźnie słychać na wcześniejszej od Raportu Millera prezentacji.
.
Na początku wyżej mowa o ILe76 i czwartym zakręcie / To samo jest w Raporcie Millera o TU-154
KIEDY TUPOLEW ROBIŁ CZWARTY ZAKRĘT PRZED LOTNISKIEM SEWIERNYJ?
Porównanie danych lotu IŁ-a 76 i danych przypisanych lotowi polskiego tupolewa w dniu 10.04.10 wskazuje ponadto na zamianę "czarnej skrzynki" tupolewa na "czarną skrzynkę" IŁ-a 76. ---> Obydwa samoloty w dniu 10.04.10 o godzinie 7:25:25, z kilkudziesięciometrowym przesunięciem torów lotu, z przeciwnych kierunków usiłowały lądować na lotnisku w Smoleńsku. / Obydwa nie wylądowały
Wygląda na to ze wrak którego nie chcą nam oddać Rosjanie nie jest wrakiem #101 tylko innego samolotu, możliwe że #102 - Polski tupolew o 7:25:29 minął miejsce katastrofy w kierunku przeciwnym do oficjalnego lotu tupolewa (zgodnego z lotem IŁ-a 76), ..... i udał się w nieznanym kierunku, najprawdopodobniej na lotnisko zapasowe. - Tajemnicą pozostaje co zmusiło Rosjan do ukrycia tego faktu.
> POWYŻSZE ZDJĘCIE POKAZUJE DRUGIE PODEJŚCIE TUPOLEWA
> PO NIEUDANYM 1WSZYM PODEJŚCIU IŁ WYKONAŁ CZTERY ZAKRĘTY
> PO WYKONANIU CZWARTEGO ZAKRĘTU WYKONAŁ DRUGIE PODEJŚCIE
> CZWARTY ZAKRĘT ROZPOCZĄŁ O 6:37:26
> W TYM SAMYM CZASIE , PO INNEJ ŚCIEŻCE, Z NAPRZECIWKA SCHODZIŁ TU-154
*** Dokonano przesunięcia w czasie w stosunku do rzeczywistości o 1 godzinę
TU 154 MINĄŁ MIEJSCE KATASTROFY i UDAŁ SIĘ "GDZIEŚ"
Skrzyna IŁ-a 76 "robi" za skrzynkę TU-154
Wyżej lądowanie TU-154 08.04.2010
Niżej ucieczka ze Smoleńska 10.04.10
Na zdjęciu widzimy moment minięcia się IŁ-a 76 i TU-154 lecących naprzeciw siebie, i z przesunięciem tupolewa względem osi lotniska, i osi lotu IŁ--A 76.
Po powiększeniu zdjęcia i uważnemu przyjrzeniu się tupolewowi zauważymy charakterystyczny układ barw polskiego samolotu. / Dla porównania pokazałem TU-154 z bliska, i bez mgły
IŁ-76 ląduje w kierunku tz. "Katastrofy Smoleńskiej" / TU-154 lecąc w przeciwnym kierunku minął się z IŁ-EM 76 pozostawiając miejsce "katastrofy" za sobą. - Nie wiadomo dokąd poleciał, i gdzie wylądował. - Podobno do Witebska. / Nie wiadomo dlaczego Rosjanie ukryli fakt opuszczenia miejsca katastrofy przez tupolewa.
Zrzut pochodzi z 'RAPORTU FYM'a" str.27 >> >>https://yurigagarinblog.files.wordpress.com/2014/02/fym-ts-2.pdf
RAPORT MILLERA - Zdjęcia z opisem jest na str. 249 - 251 >>>http://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/rkm.pdf
Najniższy róg trójkąta to okno Hotelu Nowy w Smoleńsku, z którego Sławomir Wiśniewski sfilmował LĄDUJĄCEGO IŁa-76 i ODLATUJĄCEGO z miejsca oficjalnej katastrofy polskiego tupolewa TU-154M.
Lewy róg trójkąta to oficjalne miejsce katastrofy, a prawy róg trójkąta to "Punkt Pancerna Brzoza". - ODLATUJĄCY polski tupolew TU-154M znajduje się blisko linii pomiędzy oficjalnym miejscem katastrofy, zbliżąc się do "Pancernej Brzozy". - MIEJSCE W KTÓRYM ZŁOZONO WRAK TU-154 POZOSTAWIŁ DALEKO W TYLE
Na nagrany fragment filmu Wiśniewskiego nałożono filtr pogłębiający efekt mgły, dlatego nie widać na nim tupolewa, i bardzo słabo IŁa-76
"Pech chciał", że zanim tego dokonano nagranie było dostępne bez tego makijażu i w RAPORCIE FYMA uwieczniono zrzut z niezmanipulowanego nagrania. - STĄD TA REWELACJA
Zmanipulowany już film można obejrzeć w komentarzach. Zrzut z tak zmanipulowanego filmu pokazano w RAPORCIE MILLERA pokazując lądowanie IŁa-76, ... i ukrywając odlot TU-154 z miejsca oficjalnej katastrofy.
Zdjęcie Nr.25 str. 251 z Raportu Millera mówi że to pierwsze lądowanie IŁ-a 76 / Na nagraniu z konferencji prokuratury, które miało miejsce kilka miesięcy wcześniej słyszymy, że to drugie lądowanie. Słyszymy też o "czwartym zakręcie" iła. - W Raporcie Millera "czwarty zakręt" przypisano polskiemu TU-154.