Zona Cezara Zona Cezara
47
BLOG

Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016

Zona Cezara Zona Cezara Polityka Obserwuj notkę 0

PRZYPOMNIJMY TE NOTKE BO TO DOBRY MOMENT

http://ziut.neon24.pl/post/135597,czas-uswietnic-krakowskie-przedmiescie

Z pewnością będziemy mieli kolejny atak na Warszawę ... bo inaczej pomnik ten nie będzie miał szansy powstać. - pisałem 19.07.2016 - Jeśli Warszawiacy potrafili odbudować to miasto z morza gruzów, to czy coś jest nam straszne?

PRZYPOMNIJMY TE NOTKE BO TO DOBRY MOMENT

Ja wierzę ***  w to miasto i jego mieszkańców od urodzenia.  /  Zawisza Niebieski 17.07.2016 23:34:39 @ Ziut

Sądzisz, że na miejscu niemieckiej kwadrygi, pomnik polskiego generała, ministra wojny i wodza Wojsk Polskich Księstwa Warszawskiego, księcia Józefa Poniatowskiego  ... nie prezentowa ł by się świetnie?  /  Ziut

* "(Nie)wiara" Zawiszy Niebieskiego polega na braku jego wiary w celowość powstania "POMNIKA LECHA", wkomponowanego w pomnik księcia Józefa Poniatowskiego, w zaproponowanej wersji, ... i nadzieja na to, że w Warszawie to "nie przejdzie". /// Podaj dalej  >>  http://ziut.neon24.pl/post/132745,czas-uswietnic-krakowskie-przedmiescie

Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016
Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016

WAWELSKA KRYPTA POD POMNIKIEM KSIĘCIA

"Powrót Prezydenta"

13.06.16

Cztery kolumny zakończone łukiem

jak Grób Nieznanego Żołnierza

wsparciem będące cokołu.

WYNIESIONY W GÓRĘ POMNIK KSIĘCIA

Wewnątrz pomiędzy kolumnami

tablice z imionami poległych

i "Miejsce Puste / Pomnik Prezydenta!"

<>

Tam niech też stanie Muzeum,

"Wawelska Krypta pod Pomnikiem Lecha"

A wokół pomnika 96 świateł,

jak oczy szukające nieba.

Tak wyobrażam sobie miejsce

zjednoczenia serc i uczuć,

miejsce Polaków 10-tego kwietnia.

<>

Nie na lewo! Nie na prawo!

Pomnik stanąć powinien w centrum!

Tam gdzie trwać będzie tradycja!

Tam gdzie zabłysło światło

oświetlając duszom drogę do nieba,

i łzę w oku harcerza.

<>

Nie bójmy się okazać swej woli!

Gdy Polacy zobaczą odwagę

raz jeszcze otworzą umysły,

raz jeszcze otworzą swe serca!

<>

 https://www.youtube.com/watch?v=hS6fA1XXv1Q

Dlatego myślę, ... że już czas uświetnić Krakowskie Przedmieście. * (:

Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016
Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016

Ziut @ czerwony baron 18:55:59  -  TERAZ "WALCUJEMY" POMNIK / NIE MYŚLISZ, ŻE DO PAŁACU PREZYDENTA BRAKUJE REPREZENTACYJNEJ BRAMY? -  O TO TOCZY SIĘ GRA  - ZWYCIĘZCA POSTAWI POMNIK  -  Ziut 19.07.16 
 
Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016
 Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016
 
<>
 

Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016

1:54 / JK: Obrońcy komunistycznych pomników, i komunistycznych nazw nie mają szans, ... a wiem że są tacy, którzy chcą ich bronić. - A więc mówię wam: Nie macie szans! Pomnik Lecha Kaczyńskiego tutaj stanie!

Bo był Wielkim Prezydentem, bo prowadził Polskę we właściwym kierunku, bo miał wiele, wiele innych zasług dla Polski. ... i będzie proszę Państwa, Pomnik Ofiar Katastrofy Smoleńskiej, wszystkich ofiar, tu niedaleko stąd!  >>>  https://www.youtube.com/watch?v=diXClQHxLwg

 

Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016

<>
Nie na prawo! Nie na lewo!

Pomnik powinien stanąć w centrum!

Tam gdzie trwać będzie tradycja!

Tam gdzie zabłysło światło,

oświetlając duszom drogę do nieba,

... i łzę w oku harcerza. 

<>

Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016

Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016

 Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016

"17.04.2010 wyszperane z przeszłości" .... sześć lat później 

>>>  http://ziut.neon24.pl/post/132457,17-04-2010-wyszperane-z-przeszlosci-szesc-lat-pozniej

 

Czas uświetnić Krakowskie Przedmieście pisałem 19.07.2016

** Kliknij na wiersz aby otworzyć w nowym oknie, i raz jeszcze, aby powiększyć

<>

***  "Zawodowo" tracę czas na "analizowaniu przyszłości". - Trochę dziwne to zajęcie zważywszy, że nikt mnie nie zatrudnia, ... i nikt mi za moją pracę nie płaci.

Już słyszę rechot szanownych redaktorów, gdy czytacie te słowa.  -  Rechotacie, prawda?  -  To się właśnie nazywa "analizą przyszłości", tym się zajmuję.

Wy, szanowni redaktorzy, piszecie o tym, co się wydarzyło, ... i jeśli nie wdacie się w mniej, lub bardziej tragikomiczne oceny, wydajecie się być mądrzy. - Bo trudno wyglądać na niemądrego, gdy się pisze prawdę o faktach, które się widzi.

- Który z Was tak właśnie pisze?  -  Wszyscy?  /Ja analizuję przyszłość. Piszę więc o rzeczach "niestworzonych", głupich i niemądrych.   -  Tym się różnimy.

Aby więc rzecz uczynić "zjadliwą", dla osób ze szczupłymi horyzonatami, z ograniczoną wyobraźnią  -  ograniczoną tym co się stało, a nie "tym do czego zmierza czas",  i tym co się właśnie dzieje  -  postanowiłem stworzyć rzeczywistość mówiącą o przyszłości.   -  Rzeczywistość, która przyszłością być jednak nie może, bo byłaby  niezrozumiałą przez nikogo "kosmologią",  której nikt nie zrozumie 

 
Dlatego postanowiłem stworzyć przyszłość opartą na przeszłości, bo historia kołem się toczy. >>>  http://zonacezara.blogspot.com/2015_05_01_archive.html
Zona Cezara
O mnie Zona Cezara

"Internowany" w pewnym motelu od piątku 26 Augusta 2016 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka