Zunrin Zunrin
31
BLOG

Szesnaście apelów Tuska

Zunrin Zunrin Polityka Obserwuj notkę 5

    Po szybkiej wymianie zdań między Jarosławem Kaczyńskim a Aleksandrem Kwaśniewskim w sprawie publicznej debaty odezwał się urażony Donald Tusk. Biedak narzeka, że obecny premier nie chce przystąpić z nim do debaty. "Po raz szesnasty mówię: Jarosławie Kaczyński, nie lękaj się, tylko stań do debaty" -  tak zwraca się do swojego oponenta.
    Zdawało mi się, że w miarę na bieżąco śledzę to, co dzieje się na naszej scenie politycznej, ze szczególnym naciskiem na wypowiedzi głównych aktorów tego cyrku. Nie pamiętam jakoś żeby Donald Tusk oficjalnie wzywał Jarosława do debaty. Może gdzieś w trakcie występów kampanijnych mówił o potrzebie debaty (może nawet coś wspominał o merytorycznej debacie). Raz, drugi, trzeci mogę przegapić takie wezwanie (w teksty wystąpień na partyjnych stronach wczytuję się jedynie dopiero, gdy skróty w portalach są niejednoznaczne), ale żebym nie zauważył kilkunastu podobnych apeli? To jest niemożliwe.

    Dlatego też mam prośbę, aby jakieś życzliwe osoby wskazały kiedy to Donald Tusk w trakcie kampanii wyborczej (zaczynając od samorozwiązania Sejmu 7 września) wzywał Jarosława Kaczyńskiego do debaty. Chodzi oczywiście o wezwania wprost, żadne tam wezwania PiSu czy wspomnienia o rozmowach sztabowców albo też zaproszenia ze strony mediów (no chyba że przy tej okazji Donald stwierdził, że on chętnie z zaproszenia skorzysta i ma nadzieję spotkać się w debacie z premierem.

Zunrin
O mnie Zunrin

Jestem jaki jestem. Paru rzeczy nie lubię, a na Salonie24 najbardziej wkurzają mnie wpisy nie odnoszące się do rozmowy. Czyli reklamówki będą usuwane.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka