fot. Facebook
fot. Facebook

Gwiazdor ujawnił, że stracił prawo jazdy. Doniósł na niego widz programu TVN

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 14
Lider zespołu "Feel", Piotr Kupicha, zdradził, że stracił prawo jazdy w nietypowy sposób. Stało się to po donosie widza telewizji TVN, gdy muzyk nieprawidłowo prowadził luksusowy samochód na wizji. - Słuchajcie, ja w takim świecie żyję po prostu - skwitował gwiazdor.

Piotr Kupicha: Bardzo lubię motoryzację

Piotr Kupicha udzielił wywiadu portalowi Auto Świat. Rozmowa dotyczyła oczywiście podejścia gwiazdora do samochodów. Muzyk zdradził, że jest wielkim fanem motoryzacji.

- Samochód mnie ewidentnie nastraja. Bardzo lubię motoryzację. Kocham motoryzację. Szanuję motoryzację taką z lat 90., początek lat 2000. Uwielbiam te samochody i kiedy przyjeżdżam na koncert, czuję się naprawdę, raz, że zrelaksowany, a dwa, fantastycznie nastrojony - zdradził lider popularnego zespołu.

Piotr Kupicha dostał wezwanie na policję. Stracił prawo jazdy

W pewnym momencie wywiadu Kupicha przyznał, że raz stracił prawo jazdy. Zdarzenie było nietypowe. Autor piosenek brał udział w jednym z odcinków programu "Dzień Dobry TVN". Prowadził on luksusowy pojazd nie do końca zgodnie z prawem.

- Było pełno kamer i miałem okazję przejechać się Ferrari Californią. I rozmawiałem z dziennikarzem. Był na fotelu pasażera. Bardzo fajna rozmowa. Ja sobie jeździłem. Tutaj linia ciągła, tutaj przerywana. Ja troszeczkę na tę ciągłą najechałem. Tutaj jakaś strzałeczka mi zgasła, ja skręciłem w prawo. No i jak to...? - wspominał.

Krótko po  tym występie w telewizji otrzymał wezwanie na komendę policji w Katowicach.

- I pani mówi: "To tutaj muszę przeprowadzić normalną procedurę, ponieważ zostało takie zgłoszenie wysłane, że pan jeździł samochodem po Warszawie w „Dzień dobry TVN". Mówię: „No tak”. „I tutaj przyszło 16 pkt”. Mówię, no ale jak to 16 pkt, za co? „Dobra, panie Piotrze, to jest zwykła procedura. Poproszę blankiecik prawa jazdy, obcinamy”. Czyli już miałem 10 pkt plus te 16 pkt. Za przejażdżkę urodzinową w „Dzień dobry TVN” - opowiadał.


Muzyk stracił "prawko". Zwala winę na widza TVN

Co ciekawe, Kupicha jest pewien, że stracił prawko z powodu donosu jednego z widzów, którzy oglądali audycje z jego udziałem.

- Słuchajcie, ja w takim świecie żyję po prostu. W takim moim medialnym, trochę paskudnym, trochę kochanym, gdzie po prostu ktoś sobie siedzi na kanapie i ogląda, jak ty jeździsz samochodem i zgłasza to na policję. Wypisuje wszystkie rzeczy, jak ja rozmawiałem po prostu w tym wywiadzie, nie wszystko tak dokładnie zauważyłem. No i dostałem 16 pkt. To zostało uprawomocnione. W tym momencie straciłem prawo jazdy - skwitował.

MB

Fot. Piotr Kupicha. Źródło: Facebook.com/Feel

Czytaj dalej:


Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości