Zdjęcie: Materiały prasowe Totalizatora Sportowego
Zdjęcie: Materiały prasowe Totalizatora Sportowego

Pierwszy miliard trafił do graczy Gierek Lotto

Redakcja Redakcja Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Gierki Lotto to loterie dostępne online, dostarczane przez Totalizator Sportowy – właściciela marki Lotto. Totalizator w swoim portfolio ma już 50 Gierek, a do ich graczy właśnie trafił pierwszy miliard złotych – mówi w wywiadzie dla portalu Interplay Maciej Kasprzak, General Manager of the Online Gaming Division w Totalizatorze Sportowym.

Maciej Kasprzak stwierdza, że kwota wygranych przekazana graczom dowodzi, że wdrożenie nowego produktu w portfolio online Totalizatora Sportowego było udanym procesem. Gierki cieszą się popularnością wśród graczy, szczególnie w okolicy premier nowych loterii. Kasprzak w rozmowie z Interplay stwierdza, że mimo wahań sezonowych, można mówić o tym, że Gierki Lotto stają się popularne.

– To łatwy w użytkowaniu, angażujący produkt, w którym wygrane padają często. Patrząc na podręcznikowe cechy dobrych gier, kategoria je spełnia, większość tytułów również. Istotne też jest to, że gracze mają różne potrzeby – jedni szukają szybkiej, angażującej rozrywki, inni wolą się bardziej zanurzyć w scenariusz rozgrywki. Mamy ofertę dla każdej z tych grup, a fakt, że zagrać można już od złotówki, dodatkowo zmniejsza barierę wejścia. – mówi Maciej Kasprzak.


Totalizator rozszerza ofertę online

Rozmówca portalu Interplay stwierdza, że produkty interaktywne dają możliwość zgłębienia wiedzy o kliencie i jego potrzebach. Totalizator Sportowy ma stale analizować opinie graczy oraz dane liczbowe, które pozwalają na analizę podejmowanych przez Totalizator działań. Niedawno, spółka wprowadziła program lojalnościowy, w którym gracze mogą zbierać punkty lojalnościowe za każdy produkt LOTTO zakupiony na stronie lotto.pl lub w aplikacji. Gracze mogą również zdobywać dodatkowe punkty za specjalne zadania dostępne w aplikacji, przechodząc na kolejne poziomy zaangażowania i odkrywając nowe nagrody oraz zadania.

Za zdobyte punkty można nabyć na przykład vouchery do sieci handlowych, bilety do kina czy doładowania serwisów streamingowych. 

– Na pewno ten rok upłynie pod znakiem rozwoju naszego programu lojalnościowego. Dopiero wystartowaliśmy, uczymy się i wprowadzamy poprawki, ale cel jest taki, by w drugiej połowie roku WinTo! było niemal powszechnym elementem gry w LOTTO.  – mówi portalowi Interplay Maciej Kasprzak, General Manager of the Online Gaming Division w Totalizatorze Sportowym.


Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie