Maryla Rodowicz, fot. PAP archiw.
Maryla Rodowicz, fot. PAP archiw.

Maryla Rodowicz po operacji. Mówi, że wróci na scenę. Kiedy?

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 9
Przed świętami Maryla Rodowicz przeszła operację, po której aktualnie dochodzi do siebie. Piosenkarka nie zamierza rezygnować z dalszego koncertowania. Zapowiada datę powrotu scenę.

Maryla Rodowicz przeszła operację

Według informacji portalu Shownews, o swoich kłopotach zdrowotnych dowiedziała się w lutym, gdy lekarze wykryli u niej zmiany w płucach. Pierwszym etapem leczenia była terapia, ale niezbędna była również operacja. Wygląda na to, że odbyła się ona zgodnie z planem.

78-letnia artystka w rozmowie z "Super Expressem" uspokoiła , że po operacji w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie „pożar jest opanowany”. Nieco bardziej wylewna była, udzielając wywiadu Faktowi.

– Zaczynam koncerty po krótkiej przerwie 13 maja w Częstochowie. Byłam w szpitalu trzy dni, czuję się świetnie – przekazała tabloidowi Maryla Rodowicz.


Maryla Rodowicz wraca na scenę

Gwiazda zagra w maju trzy koncerty, a w czerwcu ma zarezerwowane aż sześć terminów. Podczas wakacji też ma być aktywna scenicznie. 

– Ja nie umrę. To moje postanowienie i tego się trzymam. Poza tym coraz więcej jest ludzi żyjących powyżej setki. Co prawda nie wyglądają zbyt dobrze, ale ja mam świetne kremy. Bardzo drogie. Wstydzę się powiedzieć, jakie drogie – mówiła przed laty w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej'.

Rodowicz 10 kwietnia ma również zamiar wydać nowy singel.

MD

Na zdjęciu Maryla Rodowicz, fot. PAP archiw.

Czytaj także:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości