10milionów 10milionów
196
BLOG

Świat z kobiecego punktu widzenia: Wariactwo kontrolowane

10milionów 10milionów Rozmaitości Obserwuj notkę 1

 

Zastanawiałam się od jakiegoś czasu czy jest sens pisać na portalu 10milonów.pl – większość blogerów tutaj to mężczyźni. A chciałoby się napisać nieraz coś z kobiecego punktu widzenia, w końcu tyle emancypacji w świecie... Mężczyźni pozwolili nam się wreszcie uczyć i wyciągamy nochale z kuchni, i potrafimy czasem poskładać jakoś literki w zdania. Ale czy męski świat 10milionów.pl zrozumie kobiecy punkt widzenia? Zastanówmy się…. Hmmm…. (właśnie się zastanawiam) hmmm… (dalej) hmmm (a czy wyłączyłam żelazko? hmmm (ech mam siwy włos… przytyłam, jestem brzydką babą … starzeję się) hmmm (o czym to ja) myślałam przed chwilą? Aaaa!) A przepraszam… utarło się, że mężczyźni nigdy nie zrozumieją kobiet, a kobiety mężczyzn. A więc… Halo! Jest tutaj jakaś kobieta? Czy będę pisała w próżnię? Bo jednak chciałoby się mieć jakichś czytelników…. No chociaż jednego…. I żeby tym jedynym czytelnikiem nie była sama autorka? Pewnie typowy mężczyzna wejdzie na blog, przeczyta 3 zdania i pójdzie w siną dal, oglądać jak zwykle nudnawy mecz, pałaszując pizzę i popijając ją piwem. A później brzuch rośnie. Ech. Wracając do głównego wątku… A jaki on był? No tak, to kobieca przywara... Zastanówmy się – mężczyzna kobiety nie zrozumie, kobieta mężczyzny nie zrozumie, a kobieta kobietę zrozumie? O! A czy kobieta samą siebie umie pojąć? Ot, taki wstęp do kobiecego świata. “Świat z kobiecego punktu widzenia”? Wariactwo kontrolowane.

Maria P, portal 10milionow.

PS. Lubię Jana Kota – zostałam jego fanką! Redakcjo, jak można się z nim skontaktować? Lubię Koty. Kici kici!

PS2. Starałam się być zabawna, Szanowni Czytelnicy ocenią czy się udało.

10milionów
O mnie 10milionów

Portal 10milionow.pl gromadzi ludzi dla których sprawy Ojczyzny nie są obojętne, którzy interesują się historią najnowszą Polski i chcą wyciągać z niej wnioski oraz czują się odpowiedzialni za swój Kraj i jego obywateli. Jest to też miejsce, gdzie na nowo spotkają się ludzie opozycji demokratycznej z czasów PRL. Mamy nadzieję, że te „spotkania po latach“ przywołają wiele wspomnień, a ich utrwalenie na portalu uchroni je od zapomnienia. Portal 10milionow.pl nie jest projektem, który po raz kolejny wyróżni tylko liderów i przywódców opozycyjnych - to portal dla uczestników opozycji i organizacji podziemnych, którzy często anonimowo i bez rozgłosu, bohatersko walczyli o wolną Polskę. Utrwalając pamięć o tych wyjątkowych ludziach i wydarzeniach chcemy także pokazać, że wolność po roku 1989 nie byłaby możliwa właśnie bez tych milionów indywidualnych aktów patriotyzmu. Chcemy, by portal miał również charakter edukacyjny - planujemy szereg działań, które będą młodym pokoleniom przybliżać trudne wydarzenia z najnowszej historii Polski. Chcemy kontynuować tę sztafetę pokoleń, którą przed nami prowadziły pokolenia Polskiego Państwa Podziemnego, a później pokolenie "Solidarności".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości