fot. kadr z nagrania PLL LOT
fot. kadr z nagrania PLL LOT

Odlotowy film od PLL LOT. Nagranie błyskawicznie stało się hitem sieci

Redakcja Redakcja Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 15
Do niecodziennego wydarzenia doszło podczas lotu z Warszawy do Krakowa. Wideo opublikowane przez PLL LOT na Facebooku błyskawicznie rozeszło się po sieci. Na nagraniu można zobaczyć jeden z najważniejszych momentów w życiu kapitana samolotu.

Kapitan PLL LOT oświadczył się na pokładzie samolotu

Krótki film opublikowany przez PLL LOT przedstawia widzom historię pary, która poznała się podczas wspólnej pracy w przestworzach. - Jestem kapitanem na flocie Embraera i dzisiaj planuję się oświadczyć mojej wybrance. Oboje jesteśmy latający i poznaliśmy się w samolocie, w czasie lotu do Krakowa. Dzisiaj, właśnie w trakcie lotu do Krakowa chciałbym się oświadczyć - mówił na nagraniu pan Konrad, kapitan lotu.

Na dalszym etapie filmu widzowie mogą zobaczyć, jak zestresowany  kapitan wita pasażerów, a następnie zaczyna mówić do swojej wybranki i jednocześnie stewardessy. - Dzisiaj na pokładzie tego samolotu jest bardzo ważna dla mnie osoba. Mam nadzieję, że się niczego nie spodziewała. Proszę państwa, 1,5 roku temu w tej pracy poznałem najcudowniejszą osobę, która totalnie odmieniła moje życie. Jesteś dla mnie największym skarbem, największym spełnieniem marzeń - mówi wzruszony pan Konrad, wyciągając po chwili kwiaty i pierścionek zaręczynowy.


Nagranie z oświadczyn Pana Konrada. Pasażerowie zachwyceni

Wybranka serca kapitana, pani Paulina była ewidentnie zaskoczona - nie spodziewała się zaręczyn w takich okolicznościach, ale w otoczeniu owacji od pasażerów w końcu tak samo zapłakana jak przyszły mąż wypowiada wyczekiwane "tak", biegnąc do niego i ściskając ze szczęścia. 


Nagranie ekspresowo stało się hitem sieci i nic dziwnego, sytuacja jest niczym z filmu. W komentarzach pod filmem opublikowanym przez LOT pojawia się mnóstwo życzeń dla przyszłej pary młodej. Redakcja Salon24.pl także do nich dołącza. Wszystkiego najlepszego!

SW

Na zdjęciu: kapitan PLL LOT w trakcie oświadczyn, fot. kadr z nagrania PLL LOT 

Czytaj dalej: 

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości