13wojownik 13wojownik
284
BLOG

Zielona hipokryzja

13wojownik 13wojownik Polityka Obserwuj notkę 0

Bogumil Kolmasiak jest osobą o której i z którą zazwyczaj dyskutować nie warto. Ostatnim zachowaniem w przypadku debaty o tożsamości narodowej i europejskiej, która miała odbyć sie na Uniwersytecie Warszawskim dobitnie to udowodnił. Dla przypomnienia, po dwóch tygodniach od zaakceptowania obecności na debacie, jej formy i kontrprelegenta (Robert Winnicki - Ruch Narodowy), na trzy dni przed planowana datą eventu, pan Kolmasiak zrejterował. Zasłaniając się naciskami z góry. Nie mi oceniać czy faktycznie władze Zielonych 2004 uznały, że prywatne lansowanie się pana Kolmasiaka nie jest w ich interesie i nie o tym ma być ta notka.
Otóż podczas pobieżnego przeglądania radosnej internetowej twórczości lidera Ostrej Zieleni wpadła mi w oko jedna z jego notek na blogu na salon24.pl. Notka dotycząca jego domniemanej czy też nie obrony osoby Daniela Cohn Bendita. Samej treści i argumentów komentować nie mam zamiaru. Zwróciłem uwagę na ostatni akapit.

"Dużą dyskusję wywołał mój artykuł "Zatrzymać narodowców", w którym protestowałem przeciwko atakom na Daniela Cohn-Bendita w związku z jego wizytą na Uniwersytecie Warszawskim. Nie miał on być obroną jego grzechów (lub durnych wypowiedzi) z lat 70. i 80.Moje oburzenie wywołała próba siłowego zablokowania debaty na UW, głównie dlatego, że nie akceptuję rozwiązań siłowych w polityce."

http://kolmasiak.salon24.pl/504312,nie-bronie-cohn-bendita

Pomijając już fakt, że debata miała mieć miejsce na UWr nie UW, zabawne wydają sie takie twierdzenia w ustach kogoś kto w lutym tego roku rozpoczął szum medialny zakończony odwołaniem spotkania z Ruchem Narodowym na Uniwersytecie Warszawskim.

Chyba, że pan Bogumił (w sumie bardzo "ironiczne" imię jak na swiatopogląd, który reprezentuje) miał chwilową kryzys i chciał złozyć samokrytykę :)

W sumie temat i osoba niby niewarta strzępienia klawiatury, ale według mnie hipokryzje warto tępić zawsze i wszędzie.

 

Oświadczenie o rezygnacji p. Kolmasiaka z udziału w debacie na UW:

http://kolmasiak.salon24.pl/509227,zrezygnowalem-z-debaty-z-robertem-winnickim

Protesty ww. w związku ze spotkaniem z Ruchem Narodowym na UW w lutym 2013

http://mlodzi.zieloni2004.pl/?p=165

 

13wojownik
O mnie 13wojownik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka