adas wraca nowe adas wraca nowe
21
BLOG

A ja się naszym celebrytom* nie dziwię

adas wraca nowe adas wraca nowe Kultura Obserwuj notkę 2

W końcu kto jak kto, ale oni najlepiej wiedzą jak się robi karierę w szoł biznesie.

I tylko nie wiem kto pierwszy ogłosi, że to przejaw antysemityzmu porównywalny z Holokaustem.

Bo że to antypolonizm pierwszej wody, już słyszałem. Niestety z ust Ministra. I to nawet aktualnego.

Ale i tak konkurs na najbardziej wyważoną wypowiedź wygrywa Reżyser. Taki od moralnego niepokoju i religijnych oświeceń, co to Oscara nie dostał bo był blisko z papieżem. A te wróbelki co ćwierkają, że ma w "tych" sprawach spore doświadczenia (choć pewien ważny szczegół się nie zgadza), to koniecznie trzeba odstrzelić. Przed publikacją.

Bo kultura tu podobno jest. Świadczy o tym nasz cudowny dom kultury.

* nigdy mi się to spolszczenie nie podobało. Ale każdemu co się należy. Od mafii.

wzmacniam lewą nogę tylko czego? -- Trzeba patrzeć PO na ręce. Uff, jak dobrze... żeby jeszcze było na co... (już jest! ale nie w sensie pozytywnym, oj nie) -- Aha, blogi polecane, to te do których (aktualnie) chcę mieć szybki dostęp. Często kompletnie obce mi ideowo i nie tylko. Proszę ich nie łączyć z moją pisaniną! Autorzy mi się poobrażają.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura