Administracja Administracja
1987
BLOG

Bojkot PiS ws. Euro 2012 – komentarze na Twitterze

Administracja Administracja Polityka Obserwuj notkę 11

Oświadczenie Jarosława Kaczyńskiego, dotyczące bojkotu Euro 2012 na Ukrainie, wywołało falę komentarzy nie tylko na blogach, ale również na Twitterze. My prezentujemy te najciekawsze:

 

Ciekawam zdania Kaczyńskiego na kwestie ogólniejsze - czy jego zdaniem polityka w ogóle można wsadzić, czy nigdy, nawet jak jest paragraf? Bo rozumiem awanturę o złe traktowanie Tymoszenko w więzieniu ale czy powinniśmy kwestionować prawo do osądzenia polityka za nadużycia? Kataryna

Czytam ja i słyszę, że Hofman się znów kompromituje. To, że kompromituje PiS tylko może mnie cieszyć...Azrael

A myślałem że nic bardziej kretyńskiego niż Koko Hymn już dziś nie usłyszę, jednak PiS wciąż potrafi zaskoczyć.Tomasz Sekielski

Wciąż mam nadzieję, że ktoś się podszył pod Kaczyńskiego, a PAP to łyknął. Ale zdaje się, że wypowiedź Hofmana to potwierdza... Marek Magierowski

To oznacza ostateczna zmianę linii zagranicznej PiS. Sygnaly były wcześniej. Paweł Kowal 

Wracam po kilku dniach urlopu do pracy a tu jakieś kokosroko, bojkot i ręce mi opadają. Agnieszka Burzyńska

Antycypować linię Prezesa nie jest łatwo.... Radosław Sikorski

Załatwialiśmy euro za kasę Surkisa, a teraz się dziwimy że na Ukrainie jest jak jest. Może trzeba było myśleć sześć lat temu? Konrad Piasecki

@PawełGraś No to zgrilujecie JK. Tylko nic ciepłego o Rysku Cz.nie wspominajcie.Bo będziecie go mieli na sumieniu. I w partii. [odpowiedź na informację o konferencji - przyp. red.] Marek Migalski

@AdamHofman Wszyscy jeszcze mamy nadzieję, że sobie jaja robicie. Powiedzcie, wkręciliście nas, prawda? Igor Janke

@IgorJanke Przepraszam za brak reakcji, ale jestem w Bieszczadach i nie mam dost. do sieci. Oświadczenie jest prawdziwe. Adam Hofman

 

Biedroń za bojkotem, Kaczyński za bojkotem. Jak miło i sympatycznie. I to w święto 3 Maja! Marek Magierowski

W ramach bojkotu nie wychodzimy z grupy. Będzie honorowo ;) Krzysztof Berenda

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka