Krzysztof Rogalski Krzysztof Rogalski
274
BLOG

Zakłamanie Bronkozaurów czyli problem za moje pieniądze

Krzysztof Rogalski Krzysztof Rogalski Polityka Obserwuj notkę 0

Jeden z blogerów salonu24, Łukasz Foltynowicz, pod nickiem @folt37 się udzielający, uznał za stosowne wykasować mój komentarz pod swoją notka, o tym jak wielki i przewidujący okazał się Prezydent Bronisław Komorowski w sprawie SKOK-ów.

Otóż, jak mu napisałem, nie okazał się, po prostu mechanicznie podpisał jedną z 777 ustaw, w ciągu pierwszych czterech lat swojego prezydiowania (pełnienia funkcji prezydenta).

Pan Foltynowicz, censor extraordinaire, wykasował komentarz w którym cytowałem dane pozyskane ze strony Prezydenta RP i raportu szacownej firmy Grant Thornton.

Przypomnę: w 2014 roku uchwalono 25 600 stron legislacji , więcej niż Sejm Ustawodawczy w latach 1919 – 1922. I w okresie 2010 – 2014: 777 ustaw Prezydent RP podpisał, a Sejm Ustawodawczy kreując cały ustrój Rzeczypospolitej tylko 571. To złe prawo. To psucie prawa. To mataczenie i tworzenie zasłony dymnej. To jest właśnie to, co ludziom stojącym za Wołominem, Amber Goldem, SKOK Kopernik i hutzpah Morgan Stanley’a w 2008 roku umożliwiło wyprowadzenie z Polski miliardów euro.

I proszę mi nie mówić, że było inaczej, bo to frapant (bijąca w oczy prawda) jest. Mówię to jako człowiek posiadający adekwatne wykształcenie i doświadczenie, aby to ocenić. Kto chce, może to sprawdzić, w internecie większość przydatnych informacji jest.

Kasowanie komentarzy nie pomoże. Pan Prezydent ma wiele do wytłumaczenia się, a nawet jeśli okaże się, że ok. 15% - 20% społeczeństwa chce aby był on Prezydentem, to nie wystarczy, żeby nie zadawać pytań. Nie o jakieś durne koneksje rodzinne, ale o to, czy człowiek sprawujący najwyższy urząd i reprezentujący majestat Rzeczypospolitej rozumie konsekwencje swoich działań.

Zachęcam pana Foltynowicza i innych również do wyjaśnienia mi tej prostej w końcu kwestii.

 

Krzysztof Rogalski

Widzę, że trzeba jaśniej napisać 1. Dyletant to nie to samo co ignorant. Tylko ignorant tego nie wie. 2. Ponieważ podpisuję się imieniem i nazwiskiem, jestem TY tylko dla tych, którzy mnie znają z realu. 3. Pewnie, że banuję, również zdalnie. Nie ze wszystkimi chcę rozmawiać. 4. Stosuję maść na trolle, więc niech notoryczni zadymiarze nie będą zdziwieni, ze drzwi zamknięte.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka