crazydiamond crazydiamond
175
BLOG

Świat coraz bardziej dziwny...

crazydiamond crazydiamond Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Nie pobił mnie nigdy nikt
A byłem pobity
Nie zranił mnie nigdy nikt
A byłem zraniony

Nie więził mnie nigdy nikt
A byłem więziony
Nie zdradził mnie nigdy nikt
A byłem zdradzony

Wyklęcia tajemniczy znak
Przyczynę zła aliści
Poznałem wówczas, gdy już było brak
Przyjaciół od korzyści...

Czesław Niemen - Artysta Wszech Czasów.

Krytykowany, wyszydzany, ośmieszany...bojkotowany!!!

Człowiek wrażliwy, skromny i prawy - ofiara politycznych manipulacji.

O tym, jaki był naprawdę, najlepiej świadczy jego muzyka.

Gdyby wciąż żył - byłby zdziwiony jeszcze bardziej...

Nie czekając na gwiazdkę z nieba, z dala od zgiełku realizuję swój własny program: SPOKÓJ+                                                                                                                          

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura