anicia anicia
1476
BLOG

Gini czyli po trumnach do sławy i pieniędzy.

anicia anicia Polityka Obserwuj notkę 80

 Nigdy nie przypuszczałam, że mogą być ludzie, którym nie wystarczy zniszczyć człowieka. Ich wrażliwość wymaga krwi a potem jeszcze dodeptania.

 
To zdaje się ty rozpętałaś tę falę posądzeń o agenturalność prawda? Twoje działania przyniosły efekty. Czego jeszcze oczekujesz? Sprawdzasz kto na to poszedł? Wyłapiesz jeszcze innych? Myślisz, że twoja nagonka na innych, zwanych wyznawcami Fyma będzie równie skuteczna? Jesteś gorsza niż teutońscy siepacze. Im wystarczyło zabić raz.
O FYMie nikt nie usłyszy w mediach tzw. szerokiego przekazu. Zna go w zasadzie tylko salon, więc ta wojna między ludźmi, którzy nie wierzą w wypadek, wojna którą rozpętałaś między nami cieszy tylko salonowe ruskie wtyki.  A może jeszcze kogoś? W czyim interesie jeszcze walczysz?  Za ile?
Bo na pewno nie w interesie rodzin smoleńskich ani posła A.Macierewicza, bo im na pewno nie zależy na niszczeniu ludzi.
 
zbanuj mnie gini spokojnie. bo myślałam, że jesteśmy po jednej stronie, ale ja lubię być naiwna.
 zbanowało mnie już trochę ruskich wtyk. twój ban będzie jak wisienka na torcie.
 
 
anicia
O mnie anicia

statystyczny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka