Alfred Kopaczel Alfred Kopaczel
194
BLOG

Jeszcze nowsza

Alfred Kopaczel Alfred Kopaczel Polityka Obserwuj notkę 10

dryn, dryn...
- no, cześć
- no cześć
- a, kto dzwoni/?
- no, ja...
- ale kto?
- Jarek nie świruj... to, ja...
- aha...
- ty, Jarek, ale o, co tobie chodzi?
- Fredek, ale...
- Jarek, nie zagaduj... kto, do kogo dzwoni?
- Fredziu...
- Jaruś...
- Fredziu...
- Jarek! skup się!
- ależ Fredulku... co masz do mojego kota..
- kota?
- do, do kogo?
- ty, Jarek, świrujesz?
- a, ty, Fredziulka?
- nie... ale żebyś wiedział....
- no, to dawaj...
- ale co?
- kto, kogo...
- a, to...
- o, to, to...
- Jarek, dlaczego tego dudę..
- Fredek, tobie tylko polityka w głowie...
- Jarek, nie że tylko...
- Fredziu... no, bez takich....
- Jarulek... a, możesz...
- ja, wszystko mogę...
- no, bez jaj... serio, seriuo?
/nie czytelne/
- no...
-ale Jarek...?
- już nie perdziel fredi...
- przede wszystkim...
- i czego dukasz
- i, tak...
- Fredek... o, co tobie chodzi?
- o, jajco!
/cisza, a timobaj zlicza.... /
- Jarek, jesteś?
- jestem...
- więc, tak...
-i po cholerę więc...
- no, bez więc- i, tak mów
- wypierdziel...
- kota?
- Jarek! nie świruj!
-to, kogo?
- wpierw Eskę, a potem Halo
- ty, a co tobie one zrobiły?
-  jajco!
 ale Fedziu..
/rozmowa posłuchiwana / i, wtedy pierdykłem.... m...   smartfonem,
 słuchawką i wydymał... wykastrowane koty.
i, kto, tu rządzi?
Ja!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka