Ambiwalentna Anomalia Ambiwalentna Anomalia
803
BLOG

POWIEDZCIE MI DLACZEGO JA ? ? ? - NOTKA TYLKO DLA MNIE

Ambiwalentna Anomalia Ambiwalentna Anomalia Kultura Obserwuj notkę 24

 

Powiedzcie mi dlaczego ja, gdy słyszę słowa Jarosława Kaczyńskiego to rozumiem go bez słów?

 

Powiedzcie mi dlaczego ja, gdy szarą twarz prezesa widziałem na zgliszczach, byłem tam z nim w trwodze zakrywając usta wierzchem dłoni?

 

Powiedzcie mi dlaczego ja, gdy syreny zawyły i miasto stanęło ukrywałem wstydliwie łzy, powietrze było jak ołów?

 

Powiedzcie mi dlaczego ja, zawsze pamiętam że byłem w swym domu wokół moich i swoim, a o tych co nie rozumiałem, mówiliśmy …oni?

 

 

 

Powiedzcie mi dlaczego ja, słów gładkich nauczyłem się nienawidzić, bo tłumaczą mi przyjemnie to, czego nie mogę zrozumieć?

 

Powiedzcie mi dlaczego ja, zakryłem twarz i nie było mnie tam gdzie dwóch ściskało się brodząc w swej dozgonnej przyjaźni?

 

 

Powiedzcie mi dlaczego ja, wprost genetycznie odrzucać zacząłem to, co uczeni wszelkiej maści pokazują jako prawdę?

 

Powiedzcie mi dlaczego ja, chcę słyszeć słowa o zaprzaństwie, a odwracam głowę od urzędów wysokich ?

 

Powiedzcie mi dlaczego akurat ja?

 

Nie rozumiem.

 

(także na http://niunius1967.blog.onet.pl/)

Prosta i tania reklama w Internecie sprzedawana za pomocą AdTaily(PLALLADTAILY0002) WAU_tab('9bn09paqq57v', 'bottom-center')

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura