amelia niezgoda amelia niezgoda
142
BLOG

spontaniczna dyskusja – opera rozpisana na głosy

amelia niezgoda amelia niezgoda Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Notka z lipca ubiegłego roku, ale nadal niestety bardzo aktualna.

 

Notka:

Nowa blogerka: bo wicie rozumiecie, ten, tego, my, wy, oni, super, a może nie!

Pierwszy głos:
o! jaka interesująca notka, czy mogłabyś rozwinąć temat w zakresie pierwszym, a w ogóle to super debiut, fascynujący temat do przemyśleń!

Nowa blogerka:
tak, zgadzam się, chociaż jestem bardzo skromna, ale masz rację, rozwijając temat pierwszy to w zasadzie, to jest tak jak powiedziałaś i ja się zgadzam i jestem za, a nawet przeciw!

Drugi głos:nie wiem o co chodzi, ale skąd jesteś nowa?

Nowa blogerka:
nic Ci nie powie skąd jestem, ale jestem całkiem nowa, świeża i przypadkowa i się odczep, i zauważ, że się do Ciebie uśmiecham, wiec jestem fajna!

Trzeci głos: dziewczyny już w zasadzie wszystko powiedziały, ale zapomniały dodać, ze jestem tutaj strasznie ważny, taki ważny, że beze mnie to, zobaczysz zresztą mała, a w tym czasie się ucz!

Nowa blogerka: uczę się, pacz już trzy zakładki komentarzy…

Trzeci głos:
no widzem, poczekaj, zaraz się przeloguję na jakiegoś lamusa czy twardziela, bendziesz miała nastenpnom zakladkę spontanicznych merytorycznych komentarzy.
Bo u nas tylko takie som.

prowadzę blog Amelia007<-->TUTAJ Licznik działa od 5.10.2013 Moja stronka o gotowaniu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości