Andrzej Duda w Łasku
Andrzej Duda w Łasku
amelia niezgoda amelia niezgoda
142
BLOG

Andrzej Duda, John Malkovich i Bryan Adams

amelia niezgoda amelia niezgoda Polityka Obserwuj notkę 22

Zestawienie postaci dość przypadkowe, ale ma to związek z tym właśnie co zachowuję sobie w tym tygodniu do szkatułki moich ważnych wspomnień.

Andrzej Duda bo spotkałam go we wtorek w Łasku. Bardzo miły człowiek i mówił ważne rzeczy, ale relacja trochę mi się technicznie posypała, więc nie będę linkować. Za to mam chociaż pamiątkowe zdjęcie.

John Malkovich i Bryan Adams ze względu na film jaki właśnie obejrzałam pt: "Być jak Stanley Kubrick" z główną rolą Malkovicha i moje odkrycie przepięknej piosenki Adamsa: "I'm not the man you think I am"

notka ukazała się także tutaj

ps.

a jednak udało się:

 

i warto zwrócić uwagę na pewien szczegół: co mówi Andrzej Duda na temat amerykańskich jednostek stacjonujących w Łasku, a co następnego dnia powiedział Bronisław Komorowski na ten temat u Kraślo. Drobny szczegół różniący obie wypowiedzi, ale ważny...

prowadzę blog Amelia007<-->TUTAJ Licznik działa od 5.10.2013 Moja stronka o gotowaniu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka