Amstern 3.14 Amstern 3.14
252
BLOG

Siódme urodziny Salonu24. Jakby. Wiec "na zdrowie"!

Amstern 3.14 Amstern 3.14 Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Dzisiaj , w dniu tak uroczystym, z okazji 7. urodzin Salonu24 zajrzalem do archiwum.

Pierwsza notka na Salonie24 pojawila sie dnia 26.09.2006 o godzinie 15:05 (zasadniczo notka no.3, ale pierwsza dla mnie widoczna). Nie stracila wiele na aktualnosci:

Do wyborów marsz!
Kolejne zamieszanie w polityce i kolejne zwycięstwo Kaczyńskiego. Wszyscy przyznają, że to bardzo skuteczny i bardzo inteligentny polityk. Leppera wyeliminował w wielki stylu. Jak prawdziwy gracz. Problem w tym, że wszyscy mamy trochę dość tych ciągłych gier. Najpierw...

Druga notka na Salonie24 pojawila sie dnia 27.09.2006 o godzinie 13:50. Tez nie stracila wiele na aktualnosci:

PiS w ślepym zaułku
Czy rozmowa Adama Lipińskiego z Renatą Beger była próbą korupcji? Jeszcze nie, choć prawie. Lipiński nie złożył wprost oferty finansowej. Ale rozważanie możliwości sfinansowania opłat za weksle przez Sejm niebezpiecznie zbliżyło się do tej granicy. Tak czy inaczej,...

Trzecia notka na Salonie24 pojawila sie dnia 1.10.2006, a od 3.10.06 pooooszlo!

Cena za paktowanie z diabłem / Cnota "trochę stracona" /Media w służbie IV RP / Złota myśl na początek /Tylko panie wstać i wyjść... i co ja robie - ja wychodzę...

Dopiero dobre pol roku pozniej na Salonie24 pojawilem sie JA!
Gratulacje wszystkim, a teraz szampona!

Muzyka pod tego szampana - musowo SALON Niezaleznych - ale zamiast skeczu "pytania z sali" cos weselszego i skoczniejszego - Orkiestra na Zdrowie:



108108

O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Dim Legionnaire Coryllus Lem Zygmunt Bialas Szamanka Wieslawa Krzysztof Osiejuk Eska Szpak80 AlterNemo II Wojciech Pomorski Kate1 Giz 3miasto szczurbiurowy - Maciej Świrski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości