Amstern 3.14 Amstern 3.14
362
BLOG

Parlamentarny Zespół do Spraw Obniżenia Cen Paliw w Polsce

Amstern 3.14 Amstern 3.14 Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Mam dla niego pare propozycji.

Od kiedy w Niemczech ceny na stacjach benzynowych oglasza sie z urzedu na biezaco w internecie, to place 10-15% mniej za paliwo.
Raz na tydzien zagladam w interek i patrze, kto ma po ile. Bo ceny chodza teraz na okraglo. W miedzyczasie pojalem system. Kiedy na drogach jest duzy ruch, ceny sa wysokie. W porze obiadowej benzyna tanieje, wieczorem idzie maksymalnie w dol. Z wyjatkiem stacji niedaleko od autostrady, te od 18-19 dokladaja 10 centow za litr. Te otwarte do polnocy we wsi podkrecaja ceny od 22-23.
Zatankowalem dzisiaj po drodze okolo 20-tej Orlen, byl najtanszy. Musieli dopieco co zmienic cene, bo sam bylem, a po mnie zaraz zjechal sie tabun samochodow.

Zastanawia mnie, kto doplaca. Od wprowadzenie tych MTS-K beta cena spadla o 20 centow na litrze.
Czy koncerny po prostu obnizyly ceny, stacje benzynowe rezygnuja z czesci marzy zeby nie pasc, czy co. Nie wiem.
W kazdym razie w tym samym czasie pare stacji benzynowaych zmienilo barwy klubowe.  Orlen dokupil 3. stacje, wkroczylo jakies BFT i PM, wycofal sie po czesci Aral i pare wolnych strzelcow.

W kazdym razie  - na razie - jest mi bardzo przyjemnie. Nie te nudy jak kiedys CPN: zolta zawsze i wszedzie po 6, a niebieska zawsze i wszedzie po 4,50.


Wiadomosci pilkarskie: Kolonia wygral w Bielefeld, w wirtualnym miescie i jest poki co na czele tabeli. Alemannia jak zwykle przegrala, tym razem w Brühl.

Zastanawiam sie, czyby nie pojechac na film "Walesa" do Polski...
Stara plyte wygrzebalem. Zajefajna! "Wagnerowskie tony":
Wersja dla nieszprechajacych:



Wersja dla szprechajacych:



Piosenka sie okazuje slawna - ma nawet wlasny wpis na WIkipedii.
pl.wikipedia.org/wiki/Jest_taki_samotny_dom

110011

O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Dim Legionnaire Coryllus Lem Zygmunt Bialas Szamanka Wieslawa Krzysztof Osiejuk Eska Szpak80 AlterNemo II Wojciech Pomorski Kate1 Giz 3miasto szczurbiurowy - Maciej Świrski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości